Теми статей
Обрати теми

«1С» та інтернет-магазин — спрощуємо роботу

Редакція БК
Стаття

«1С» та інтернет-магазин — спрощуємо роботу

 

img 1

Інтернет сьогодні перетворився на невід’ємну частину бізнесу. Це широка царина можливостей для купівлі, продажу та реклами з помірними витратами. І, звичайно, жодна солідна фірма не може існувати у світі торгівлі без корпоративного сайта, а тим більше без власного інтернет-магазину. Це не лише інструмент іміджу компанії, а ще й інструмент продажу. Користувачам зручно здійснювати купівлі не відходячи від персонального комп’ютера, адже все, що їм потрібно зробити, — додати товар у кошик. Клієнту все здається простим, а от власник ресурсу бачить зворотний бік медалі. У процесі управління інтернет-магазином інколи доводиться стикатися з деякими проблемами, які може вирішити інтеграція ресурсу із системою «1С».

Михайло Таразевич, директор компанії «UH.ua»

 

Інтернет-магазин — це обличчя компанії. Кожна деталь важлива — дизайн, те, як подається інформація на ресурсі, його унікальне ім’я. Причому компанія, що турбується про престиж, ніколи не використовуватиме безкоштовний домен або хостинг. Те саме можна сказати і про поштові сервіси. Рівень довіри до ресурсу зростає, коли адреса пошти містить назву власного домену.

На відміну від звичайного магазину, інтернет-магазин відкритий 24 години на добу, 7 днів на тиждень, доступний будь-якому користувачу в будь-якій точці планети і не потребує витрат на оренду приміщення. Вагома перевага. Комерційні підприємства розуміють це і прагнуть вийти на ринок електронної торгівлі. Зазвичай такі компанії ведуть свою облікову систему, побудовану на базі популярної платформи «1С:Підприємство», яка чудово інтегрується з інтернет-магазином.

При великих обсягах товарів інтеграція інтернет-магазину та «1С» допоможе спростити управління ресурсом. Наприклад, при розробці сайта можна встановити спеціальний сервіс — зробити вивантаження товарів на ресурс автоматично при натисненні на задану клавішу. Тому будь-які коригування, зміни в ціновій політиці відразу ж відображаються на сторінках з товарами інтернет-магазину. Це позбавляє унесення даних уручну через панель управління сайта.

Інтернет-магазин може бути інтегровано практично в будь-яку конфігурацію платформи «1С:Підприємство» (бухгалтерія, управління торгівлею, управління виробничим підприємством). Коли сайт розробляється власними силами, то можна задіяти систему управління контентом «1С-bitrix», що дозволяє створити інтернет-магазин, організувати продаж товарів та послуг і ефективно управляти електронними каналами продажів. У системи є тільки два недоліки — відсутність гнучкості у вирішенні завдань та висока вартість програми.

Ще раз варто повернутися до теми створення ресурсу на початкових етапах. Краще вибирати платні ресурси, причому ціна на розробку сайта може варіюватися. Наприклад, у компанії «Український хостинг UH.ua» — одного з лідерів у цьому сегменті — вартість створення сайта починається від 396 грн. (на основі стандартних CMS). Якщо ж проект розробляється індивідуально для компанії з усіма необхідними функціями та сервісами, то ціна може скласти 4500 грн. Також компанія займається створенням складних систем, що вирішують специфічні завдання клієнтів. Такі проекти є індивідуальними, і ступінь їх надійності високий, але в цьому випадку вартість становитиме десятки тисяч гривень або доларів. Як приклад, такі системи знадобляться для великих торговельних мереж.

Якщо ж заплановано значні витрати на створення якісного ресурсу зі складною системою в розмірі декількох тисяч, то доцільно буде внести до кошторису й витрати на створення сервісу, що дасть можливість автоматичного вивантаження товарів на сайт. Для великих обсягів товарів це зекономить і час, і гроші. Наприклад, у середньому на додавання 1 товару витрачається 5 хвилин. Якщо в каталозі 1000 товарів, то загальний час на їх додавання становитиме 5000 хвилин, або 83,33 години, або 10,42 робочого дня. При 22 робочих днях у місяці та зарплаті оператора, наприклад у 2000 грн., компанії це коштуватиме 10,42 : 22 х х 2000 = 947,27 (грн.).

А якщо товарів, що потребують постійного оновлення, значно більше?

Навіть якщо враховувати, що ціни постійно змінюються, і навіть якщо оновлення забере не 5 хвилин, а 2,5 хвилини на 1 товар, на оновлення 1000 товарів кожного місяця доведеться витратити 473,64 грн. У тому випадку, коли всі товари з каталогу потрібно замінити одночасно, одного працівника тут буде замало. Для цього будуть потрібні декілька працівників, які простоюватимуть у період, коли товари не потрібно оновлювати. А якщо враховувати елементарний людський чинник, то можливі й прорахунки. Наприклад, трапляються випадки, коли в інтернет-магазині зазначено неправильну ціну, і це лише тому, що оператор помилився. Такі помилки дуже дратують покупців. Тому при розробці інтернет-магазину потрібно зосередити увагу не лише на концепції проекту, його дизайні та наповненні, а ще й на простоті у використанні для самого власника.

 

Як показала практика, при інтеграції «1С» з інтернет-магазином для комерційних підприємств з великим обсягом товарів автоматизація конче необхідна.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі