Теми статей
Обрати теми

Інтернет-банк «Приват24»

Редакція БК
Стаття

Інтернет-банк «Приват24»

 

img 1

«Приват24» — це система інтернет-платежів, що дозволяє вам управляти своїми рахунками у «Приватбанку» за допомогою Інтернету. Сьогодні спробуємо допомогти читачу розібратися в різноманітті можливостей цієї системи, оцінити її переваги та врахувати недоліки.

Ірина БАСОВА, консультант «Б & К»

 

«Приватбанк» став першим банком в Україні, що запропонував своїм клієнтам простий спосіб використання можливостей інтернет-банкінгу, реалізувавши можливість віддалених платежів та контролю стану реального рахунку системою програмних інтерфейсів. Ідея полягає у використанні мережі Інтернет для передачі протоколів управління клієнтським рахунком, сюди ж входить і оперативний контроль балансу рахунків, виписування переказів та ще багато корисних функцій, без яких уже неможливо уявити сучасні системи банківських переказів. Крім роботи з комп’ютера, система також функціонує й на мобільних платформах.

Практично всі питання, щодо яких вам доводилося відвідувати відділення, тепер можна вирішити у програмі «Приват24». Ви можете проводити операції по картці, здійснювати грошові перекази, платежі та внески, погашати кредити, міняти валюту. Пропонуємо читачу ознайомитися з основними можливостями цієї системи.

 

Реєстрація у «Приват24»

Почнемо з того, що робота з інтернет-банкінгом провадиться через сайт «Приват24» — http://privat24.ua/ . Щоб мати можливість працювати з «Приват24», вам необхідно зареєструватися на сайті (кнопка «Регистрация»). Цю процедуру потрібно буде пройти лише один раз. Процес реєстрації є досить простим і складається з чотирьох кроків (рис. 1):

1. Перш за все вам знадобиться ввести свій ІПН, номер мобільного телефону і придумати пароль для входу. Усе, можна переходити до кроку 2, натиснувши на кнопку «Подтвердить».

2. Дочекайтеся отримання на мобільний телефон SMS з одноразовим динамічним паролем. Уведіть пароль до форми і натисніть на кнопку «Регистрация».

3. Перед вами з’явиться сторінка входу до програми «Приват24» — уведіть номер телефону та пароль, які ви вказали при заповненні анкети, і натисніть на стрілку або клавішу «Enter» на клавіатурі.

4. На сторінці, що відкрилася, потрібно буде ввести пароль, який надійшов на ваш телефон, і натиснути на «Enter» на клавіатурі.

img 2

Вітаю, ви успішно зареєструвалися в системі. Протягом години вам може зателефонувати працівник «Приватбанку» та уточнити особисту інформацію. Після процедури перевірки у «Приват24» автоматично підключаються всі ваші картки, відкриті у «Приватбанку» та прив’язані до вашого ІПН.

 

Як увійти?

Робота із системою, як і вхід до неї, відбувається за допомогою SMS-підтверждення. Як ви пам’ятаєте, при реєстрації ви вказали номер свого мобільного телефону, до якого «прив’язуються» всі ваші рахунки. Тому для того щоб увійти до системи, на сайті потрібно зазначити номер мобільного телефону та пароль (рис. 2). Після перевірки цих даних на зазначений номер телефону надійде SMS-повідомлення з одноразовим паролем, який і потрібно ввести у вікно, що відкрилося (рис. 2). Вважається, що SMS-підтверждення та одноразові паролі є найбезпечнішим для користувача способом роботи в інтернет-банкінгу. Принаймні, на момент написання статті всесвітня павутина не містить інформації про злам системи «Приват24».

img 3

Після введення пароля перед вами відкриється ваш особистий кабінет, з якого ви можете управляти своїми рахунками (рис. 3).

img 4

 

Можливості системи «Приват24»

Перелічити всі можливості системи «Приват24» у межах цієї статті просто неможливо, тому ми зупинимося лише на її основних, найактуальніших функціях, що часто використовуються. Отже, у «Приват24» ви зможете:

— у меню «Мои счета» (рис. 4)— переглянути інформацію (баланс, рух коштів, заборгованості, поточні платежі, нараховані проценти) на всіх своїх рахунках (кредитових, депозитних, соціальних, пенсійних, бонусних тощо), завантажити і роздрукувати виписки в Excel, роздрукувати платіжні доручення, заблокувати/розблокувати картку;

— у меню «Платежи» — здійснити переказ коштів між вашими рахунками, переказ на будь-яку іншу картку «Приватбанку» чи іншу картку будь-якого банку в Україні, обміняти валюту, поповнити свої рахунки у «Приватбанку» за допомогою карток інших банків, а також переглянути (а за необхідності — і повторити) платежі в архіві платежів;

— у меню «Коммуналка» — сплатити заборгованість за комунальними послугами. На жаль, на сьогодні цю функцію реалізовано не повною мірою: оплатити комунальні послуги можна лише тих підприємств ЖКГ, що наявні в базі;

— у меню «Услуги связи» — поповнити рахунок мобільного телефону будь-якого оператора, оплатити кабельне ТБ, Інтернет, Skype;

— у меню «Переводы» — отримати або відправити переказ у системах PrivatMoney, Western Union, LIQPAY;

— у меню «Депозиты» — відкрити депозит, переглянути інформацію на всіх своїх активних депозитах, а також переглянути їх архів;

— у меню «Билеты» — придбати автобусні та залізничні квитки, (передбачено функцію придбання авіаквитків, яка, на жаль, поки що не працює);

— у меню «Бизнес» передбачено функціонал для бізнесу — мобільний платіжний термінал, можливість виставити рахунок, електронний цифровий підпис*;

— у меню «Услуги» — скористатися можливістю переведення в готівку чеків Google, поповнення рахунка «Вконтакте», оплати паливних карток, хостингу.

* Можливості використання електронного цифрового підпису за допомогою «Приват24», а також інші корисні для бухгалтера функції ми розглянемо в наступному номері.

img 5

Як бачите, можливості більш ніж широкі, кожна сторінка функцій містить у собі ще величезну кількість можливостей уже у прив’язці до окремої операції.

Саме на цій сторінці під основним меню виводиться додаткове меню — «Кредиты», «Депозиты», «Цветные металлы» тощо. На рис. 3 відкрито меню «Карты».

Також на першій сторінці з рахунками можна перейменувати вибраний рахунок. Зверніть увагу на курсор у полі з текстом «PKMVC MINIKREDITKA». Це і є назва, що присвоюється за умовчанням міні-картці Visa Electron, «прив’язаній» до основної кредитки (наступна картка у списку, рис. 4). За умовчанням при відкритті будь-якої картки на сторінці відкривається виписка з неї за останні 14 днів.

 

Чат «Приват24» — допомога онлайн

У будь-якого користувача, як досвідченого, так і початківця, при роботі із системою можуть виникати труднощі. Для допомоги користувачу в системі «Приват24» є можливість зв’язатися з оператором онлайн. Це дуже зручно, адже можна майже миттєво, не відходячи від комп’ютера, спробувати з’ясувати всі питання, не чекаючи на лінії телефонного консультанта. У «Приват24» вікно з чатом викликається за допомогою невеликої кнопочки праворуч угорі та має стандартний вигляд для служб подібного роду (рис. 5).

img 6

 

Переваги та недоліки роботи «Приват24»

Як і будь-яка система, ця має свої переваги та недоліки. Почнемо з останніх.

По-перше, система громіздка за дизайном та функціоналом, деякі функції розташовані в «нелогічних» для них місцях, а посібника для користувача немає взагалі.

По-друге, серйозною незручністю є частота оновлення даних про стан рахунків. Відразу при вході користувач бачить не актуальний залишок рахунка, а суму зі старою датою (учорашньою, наприклад). Після оновлення сторінки суми стають актуальними. На це потрібно витратити лише секунду, але відчуття «недопрацювання» все-таки наявне.

Наступний момент — розсинхронізація даних. Наприклад, після оплати карткою в торговельній точці протягом півгодини чи години з’являється відповідний рядок у виписці. Те саме і з картками, «прив’язаними» до одного рахунка. А хотілося б миттєво.

Виписка онлайн експортується до Excel тільки за останній місяць, попередні місяці доводиться копіювати вручну. Хотілося б мати можливості експортування виписки давністю до кварталу чи року.

І ще неприємний момент — слабка онлайн-підтримка. На запитання з приводу некоректної роботи будь-яких функцій не завжди можна отримати зрозумілу відповідь, хоча консультації щодо наявності саме цих функцій та можливостей їх використання — бездоганні. І ще деякі дрібні нюанси, з якими зіткнеться користувач, «занурившись глибше»…

Переваг же в рази більше. Знову ж таки, підкреслимо основні.

По-перше, це беззаперечна безпека, про яку вище вже йшлося.

По-друге, зручність платежів, що виражається в миттєвому (неодноразово перевірено!) поповненні рахунків мобільних телефонів, поповненні карток «Приватбанку», переказів.

По-третє, завжди можна побачити не лише рух коштів на рахунку, а і хто, коли та звідки вам перерахував гроші, та кому, куди і коли ви їх відправляли (рис. 4).

По-четверте, і по-останнє теж: відсутність необхідності йти до відділення, стояти в черзі, можливість управління всіма своїми рахунками, створення виписок, підвищення кредитних лімітів, оплата комунальних послуг, послуг зв’язку, Інтернету і безліч інших функцій, зручних для користувача.

 

Величезний плюс системи полягає в тому, що вона доступна цілодобово, без перерв та вихідних, і не залежить від режиму роботи банку. Це особливо актуально в нашій країні — лідері за кількістю свят та раптових перенесень робочих днів.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі