Теми статей
Обрати теми

Онлайн-трансляція як інструмент для бізнесу

Редакція БК
Стаття

Онлайн-трансляція як інструмент для бізнесу

 

img 1

Новітні інтернет-технології можна ефективно використовувати в бізнесі. І порівняно не нове поняття, таке як інтернет-трансляція, уже не має виключно розважального характеру, а працює як ефективний інструмент для вашого бізнесу. Про онлайн-трансляції як про метод підвищення популярності вашої фірми — докладніше в цій статті.

Михайло ТАРАЗЕВИЧ, директор компанії «UH.ua»

 

Бренд зобов’язує

Власник не лише зобов’язаний підтримувати свій бренд, а й розвивати його надалі. Якою б діяльністю не займалася ваша компанія, будь то невелика фірма або великий виробник, до майбутнього бренду потрібно завжди ставитися з підвищеною увагою. І методи для його розкручування можуть бути різними. Наприклад, у сучасному світі з’явилася помітна тенденція до того, щоб будь-які яскраві події, заходи чи інформаційні приводи супроводжувалися прямою трансляцією в Інтернеті.

Погодьтеся: адже користувачам, а можливо й потенційним клієнтам, буде цікаво подивитись професійний тренінг, семінар чи конференцію від вашої компанії, не виходячи з офісу. Для цього їм не потрібно витрачати особистий час та кошти на проїзд. А те, що ви ділитеся інформацією безоплатно, тільки сприятиме вашому іміджу. До того ж ви отримуєте віддачу у вигляді збільшення цільової аудиторії та можливості додатково прорекламувати свій продукт. Якщо ж інформація унікальна, то онлайн-трансляцію варто зробити платною.

 

Он-лайн у світі

Онлайн-трансляції стають все більш і більш популярними. Бажаючих подивитись на різні шоу, змагання, концерти та інші події предостатньо. Можна пригадати літню Олімпіаду-2012 у Лондоні, яка отримала негласну назву «цифрова» через те, що на спеціальному сайті можна було спостерігати за процесом змагань в Інтернеті у прямому ефірі. У поточному році вперше проводилася також онлайн-трансляція знаменитого бельгійського танцювального фестивалю Tomorrowland. Організатори, ураховуючи, що у 2011 році відео події набрало понад 40 мільйонів переглядів на YouTube, вирішили порадувати любителів танців уже у прямому ефірі.

В Україні інтернет-трансляції теж досить затребувані. Цього року вперше велася онлайн-трансляція міжнародного фестивалю бальних танців «Дзеркальний струмінь—2012». Більше 11000 осіб дивились подію у прямому ефірі. Кількість переглядів в он-лайн перевищило кількість глядачів, присутніх на фестивалі. Технічним партнером з проведення трансляції стала компанія «Український хостинг/ UH.ua».

Можна навести величезну кількість подібних прикладів. І кожен із них свідчить, що онлайн-трансляції в мережі досить популярні. Маркетологи прогнозують: з часом трансляції перетворяться на окремий канал для реклами та PR.

 

Організовуємо трансляцію

За допомогою онлайн-трансляції розвивати бренд можна і потрібно. Це видно на прикладі світових компаній. Порівняно молода соціальна мережа «Google+» використовувала онлайн-трансляції для залучення аудиторії до сервісу. Розробники зважилися на те, щоб надати можливість користувачам застосовувати функцію «Hangouts On Air». Вона дозволяє показувати відео, що знімається, необмеженій кількості людей у прямому ефірі. Функція раніше була доступна лише вузькому колу відомих людей, таких як президент США Барак Обама та лідер американської поп-групи Black Eyed Peaсe Уілл Ай Ем. Здавалося б, що може бути простіше — за допомогою сервісу від Google організувати власну онлайн-конференцію? Можливість ця є. І якщо у вашій компанії планується якийсь захід, який можна показати он-лайн, то цю подію потрібно продумати до дрібниць як з організаційного, так і з технічного боку, для чого варто звернутися до професіоналів.

Є два варіанти підготовки до прямої трансляції. По-перше, можна взяти в оренду устаткування у спеціалізованій компанії та за рекомендаціями зробити його власними силами. По-друге, можна замовити таку послугу «під ключ». Для цього потрібно тільки призначити час і дату. Але тоді виникне запитання: наскільки дорого може обійтися така послуга? Наприклад, у компанії «Український хостинг/UH.ua» трансляція може коштувати від 149 грн./міс. (вартість віртуального сервера VPS, на якому демонструватиметься трансляція) до десятків тисяч гривень (якщо задіювати професійну знімальну техніку, операторів, режисерів, освітлювачів та інших). Усе залежить від масштабності самої події та необхідності використання ресурсів.

 

Онлайн-трансляції — це можливість охопити широку аудиторію глядачів. І варто врахувати, що сьогодні більшість користувачів довіряють Інтернету більше, ніж телебаченню. А кількість бажаючих дивитися прямі трансляції без настирливої реклами, не виходячи з дому, зростає з кожним днем. І, можливо, це саме той інструмент для розвитку вашого бренду, який зможе підвищити його популярність.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі