Теми статей
Обрати теми

Новини&Програми

Редакція БК
Новини

img 1

 

Жовтневий диск «ІТС»

У жовтневому диску «ІТС» опубліковано матеріали для користувачів типових конфігурацій:

— «Управління торговельним підприємством для України» та «Управління виробничим підприємством для України» — методика відображення отримання готівкових грошових коштів у банку;

— «Бухгалтерія для України», «Управління торговельним підприємством для України» та «Управління виробничим підприємством для України» — оновлена методика віднесення додаткових витрат з перевезення стороннім перевізником до митної території України на собівартість МВЗ, що придбавалися за імпортом;

— «Бухгалтерія для України» — оновлена стаття «Введення початкових даних за основними засобами», методику доповнено числовим прикладом;

— «Зарплата і Кадри для бюджетних установ України» та «Комплексний облік для бюджетних установ України» — матеріали з уведення залишків невикористаних відпусток та планування відпусток. Крім цього, для користувачів конфігурації «Комплексний облік для бюджетних установ України» опубліковано обробку для перенесення залишків необоротних активів з табличного документа.

У розділі «Типові запитання користувачів 1С:Бухгалтерії 7.7 для України при переході на 1С:Бухгалтерію 8 для України» у рубриці «Облік витрат на випуск продукції, послуг» наведено можливості фіксації зустрічного випуску та випуск (виробництво) послуг, а також розглянуто звітність з виробництва.

До складу розділу «Форми звітності, релізи програм і конфігурацій» уключено технологічну інформацію щодо програм і конфігурацій системи «1С:Підприємство», що поставляється в Україну. До цього випуску включено платформу «1С:Підприємство 8» версії 8.2.16.363 і платформу «1С:Підприємство — Робота з файлами».

Також до цього випуску включено такі релізи конфігурацій для «1С:Підприємство 8»:

— «1С:Підприємство 8. Управління невеликою фірмою для України», редакція 1.4, версія 1.4.1 (оновлення);

— «1С:Бухгалтерія 8 для бюджетних установ України», редакція 1.0, версія 1.0.22 (оновлення);

— «1С:Підприємство 8. Зарплата і Кадри для бюджетних установ України», редакція 1.0, версія 1.0.21 (оновлення);

— «1С:Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України», редакція 1.0, версія 1.0.22 (оновлення + перехід з Базової на ПРОФ);

— «1С:Підприємство 8. Комплексний облік для бюджетних установ України (базова версія)», редакція 1.0, версія 1.0.22 (оновлення);

— «1С:Підприємство 8. CRM ПРОФ для України», редакція 1.3, версія 1.3.3 (дистрибутив та оновлення).

Для конфігурацій на платформі «1С:Підприємство 7.7» вийшли форми звітності:

— за III квартал 2012 року (випуск 1) для конфігурацій «Бухгалтерський облік для України» та «Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України»;

— за III квартал 2012 року (випуск 1) для конфігурації «Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України».

Джерело: 1с.ua

Конфігурація «Управління невеликою фірмою
для України» в редакції 1.4

Фірма «1С» повідомляє користувачів та партнерів про випуск нової редакції 1.4 конфігурації «Управління невеликою фірмою для України», локалізованої компанією «ХВОЯ інтегра» (м. Одеса) на замовлення фірми «1С».

У редакції 1.4 з’явилася можливість обмежувати доступні користувачу розділи обліку за допомогою прав доступу та обмінюватися в автоматичному режимі інформацією з інтернет-магазином. Додано нові робочі місця та звіти, реалізований помічник первинного заповнення інформаційної бази.

При розробці редакції враховувалися побажання користувачів, які мають досвід реального застосування програми в управлінні бізнесом.

З’явилася можливість відключати доступ користувачам до розділів програми, призначених для адміністрування та настройки програми, а також до розділів ведення операцій із грошовими коштами та розрахунку зарплати. Наприклад, торговельному менеджеру можна надати права тільки на проведення операцій продажу та забезпечення запасами без перегляду залишків грошових коштів та інформації із зарплати.

Наявний у конфігурації функціонал поділено на більшу кількість розділів для більш точного виділення робочих місць користувачів. Також з’явилася можливість відключення розділів обліку, що не використовуються на підприємстві, наприклад облік зарплати або виробництва. При початку роботи програми пропонується вибрати найбільш відповідний профіль настройок, що містить різні комбінації розділів програми. У подальшому необхідні розділи може бути додано.

Для комфортнішого початку роботи із системою реалізований «Помічник початку роботи». За його допомогою користувач, переходячи від етапу до етапу, може заповнити облікові дані, ввести залишки на початок роботи та виконати основні настройки програми. Етапи первинного заповнення відображаються на робочому столі.

У формі настройки конфігурації з’явилася можливість відключення розділів, що не застосовуються, а також пояснення до опцій та контекстна довідка.

Обмін даними з інтернет-магазином, що виконуємо в автоматичному режимі, дозволяє вивантажувати в базу магазину інформацію про номенклатуру, залишки та ціни. Крім того, підтримується двосторонній обмін замовленнями покупців. Отже, перебування замовлення на сайті можна відновити після його обробки у програмі.

Додано нове робоче місце «Продажі товарів», призначене для оформлення основних операцій, пов’язаних з виконанням замовлень покупців. Замовлення відображаються за поточними статусами, що дозволяє акцентувати увагу менеджера з продажів на тих замовленнях, які потребують його участі.

На робочому місці організовано доступ до необхідних журналів документів та довідників, реалізовано швидкі команди створення нового клієнта та швидкого підбору в нове замовлення. Нові спеціальні форми журналів замовлень спрощують роботу з інформацією щодо оплати та відвантаження.

Аналогічне робоче місце створене для роботи із замовленнями-нарядами.

У полях форм настройок та документів додано кнопки контекстної допомоги, які допоможуть користувачу отримати детальнішу інформацію про це поле та пов’язані з ним механізми.

Для замовлень покупців, замовлень-нарядів, замовлень постачальникам та замовлень на виробництво з’явилася можливість ведення статусів за спрощеною схемою із заздалегідь визначеним числом станів. Це дозволяє простіше орієнтуватися у статусах замовлень та не позбавляє можливості в разі потреби включити довільні статуси замовлень.

Перероблено інтерфейс документа «Закриття місяця», який тепер дозволяє побачити, на якому етапі закриття місяця виникли проблеми та в якому місяці з’явилися перші помилки. Також є можливість автоматично встановлювати дату заборони редагування при закритті місяця.

До документів розрахунків додано можливість автоматичного заповнення розрахункових документів за залишками заборгованості та сумою оплати. Перероблено інтерфейс для більш зручного використання підбору та відображення реквізитів документів.

У документах надходження та відвантаження додано можливість автоматичного заповнення інформації для заліку авансів.

До форм елементів основних довідників та документів додано контекстні звіти, що дозволяють оперативно отримати інформацію, пов’язану з цим елементом.

До розрахунку потреб із запасів додано можливість розподілу за джерелом поповнення. Отже, з’явилася можливість аналізувати потребу тільки для замовлення конкретному постачальнику або тільки за продукцією.

Закладку «Зарплата виконавців» перенесено із закладки «Роботи» на самостійну закладку при збереженні підпорядкованості. Також було додано механізми автоматичного заповнення табличної частини «Зарплата виконавців».

Реалізовано автоматичний розрахунок собівартості при поверненні товарів від покупця. Якщо в документі «Прибуткова накладна» з видом операції «Від покупця» як підставу вказано документ продажу, то собівартість повернення буде розраховано автоматично при закритті періоду.

У документах замовлень, відвантаження та надходження додано функцію автоматичного заповнення резервів для всіх рядків табличної частини.

У прайс-листах з’явилася можливість відбору за списком цін, що дозволяє порівнювати між собою різні ціни за однією позицією.

До табличної частини «Запаси» та друкованої форми документа «Інвентаризація запасів» додано реквізит «Відхилення», що відображає різницю між фактичним залишком запасів та залишком запасів в інформаційній базі.

Додано можливість планування руху грошових коштів у розрізі документів планування.

Джерело: 1с.ua

 

Оновлення програми
OPZ: версія 1.30.6

8 вересня 2012 року вийшло чергове оновлення програми «Система формування та подання до органів ДПС засобами телекомунікаційного зв’язку податкової звітності» — OPZ, версія 1.30.6.

У багатьох користувачів виникло запитання «А де версія 1.30.5?». Імовірно, цю версію не публікували, вона була тільки у розробників. Саме тому в документації 1.30.6 є згадки версії 1.30.5.

Це оновлення встановлюється на будь-яку версію починаючи з 1.30 по 1.30.5 (практично по 1.30.4 — див. вище) та містить усі зміни, що вносилися версіями 1.30.1, 1.30.2, 1.30.3, 1.30.5.

Джерело: opz.org.ua

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі