Як заповнити реквізит «Призначення платежу»
в разі сплати платежів до бюджету
ДПСУ роз’яснила наказ Мінфіну від 07.07.2012 р. № 817, що регулює питання щодо заповнення платниками реквізиту «Призначення платежу» розрахункових документів у разі сплати платежів до бюджету.
Так, залежно від виду платежу в полі «Призначення платежу» розрахункових документів обов’язково мають заповнюватися відповідні коди, а саме в разі сплати:
коди 101, 106, 109, 125 — самостійно задекларованих сум;
код 121 — сум адміністративного штрафу за результатами перевірок підрозділів оподаткування юридичних або фізичних осіб;
код 130 — сум за результатами камеральної перевірки;
код 131 — сум за результатами документальної перевірки підрозділів податкового контролю;
код 132 — сум за результатами документальної перевірки підрозділів оподаткування юридичних осіб;
код 133 — сум за результатами документальної перевірки підрозділів оподаткування фізичних осіб;
код 134 — сум за результатами документальної перевірки підрозділів по боротьбі з відмиванням доходів, отриманих злочинним шляхом;
код 135 — сум за результатами документальної перевірки підрозділів контролю за виробництвом та обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів;
код 136 — сум за результатами документальної перевірки підрозділів погашення податкового боргу;
код 137 — сум за результатами документальної перевірки інших підрозділів;
код 117 — сум підприємством, щодо якого розпочато провадження у справі про банкрутство;
код 140 — сум у рахунок погашення податкового боргу;
код 145 — розстрочених (відстрочених) сум;
код 146 — сум у рахунок погашення інших видів заборгованостей перед бюджетами;
код 148 — сум у рахунок погашення податкового боргу в міжнародних відносинах.
Інші коди сплати, передбачені у списку, використовуватимуться органами ДПС у випадках стягнення платежів до бюджету та органами Держказначейства у випадках здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету.
Джерело: dp.sts.gov.ua
Ключі електронного підпису безкоштовно видаватимуться
не лише податковою, а й приватними компаніями
Подання податкової звітності в електронному вигляді стане безкоштовним навіть для клієнтів приватних IT-компаній, що спеціалізуються на таких сервісах. Таку домовленість зафіксовано у підписаному Меморандумі між Державною податковою службою та найвпливовішими учасниками ринку електронного документообігу.
«Раніше підприємці мали можливість безкоштовно отримати ключі електронного підпису лише в акредитованому центрі податкової служби. Сьогодні ми робимо важливий крок уперед — у пакеті послуг компаній, що підписують Меморандум, буде передбачено програмний продукт, що дозволить їх клієнтам безкоштовно подавати звітність до податкової. Сумарно компанії, з якими ми сьогодні підписуємо Меморандум, охоплюють 80 відсотків ринку. Тобто 80 відсотків представників бізнесу, що користуються електронною звітністю, матимуть можливість робити це безкоштовно», — зазначив голова ДПСУ Олександр Клименко під час урочистого підписання документа.
За словами О. Клименка, за три місяці існування Акредитованого центру сертифікації ключів у складі податкової служби було видано вже 90 тисяч ключів.
Податкова служба очікує, що внаслідок досягнутих домовленостей зросте кількість підприємців, які подаватимуть звітність в електронному вигляді. «Наші клієнти виграють двічі: отримають безкоштовне програмне забезпечення та постійно зростаючу якість пакета додаткових послуг, що надають приватні компанії. ДПС виграє за рахунок збільшення кількості платників, що звітують в електронному вигляді, незалежно від того, де вони отримують ключі — безпосередньо у податковій службі чи в одній з компаній — учасниць Меморандуму», — підсумував Олександр Клименко.
До Меморандуму приєдналися представники акредитованих центрів сертифікації ключів та найвпливовіші гравці ринку подання електронної звітності та електронного документообігу, у тому числі ТОВ «АйФін», ТОВ «Український сертифікаційний центр», ТОВ «Центр сертифікації ключів «Україна», ПрАТ «ІВК», ТОВ «К-Технолоджі», ТОВ «Інтелект-Сервіс», ПП «Софт Протекшн», ПАТ «Центр комп’ютерних технологій «ІнфоПлюс», ПАТ «Інститут інформаційних технологій», ПАТ КБ «ПриватБанк» та інші.
Джерело: sts.gov.ua
Свідоцтво платника ПДВ незабаром видаватимуть
через Інтернет
Як повідомляється на офіційному сайті ДПС України (http://sts.gov.ua), процедура отримання свідоцтва платника ПДВ стане повністю електронною. На сьогодні податківці в тестовому режимі випробовують процедуру подання реєстраційних заяв платниками ПДВ та отримання свідоцтва платника ПДВ в електронній формі. Це дозволить не просто прискорити процедуру видачі свідоцтва, а й повністю видалить із процесу людський чинник і відповідно ризики будь-яких корупційних проявів.
Для отримання свідоцтва платнику податку достатньо мати вихід у мережу Інтернет. При цьому відвідувати податкову інспекцію, як раніше, йому буде не обов’язково. Такий сервіс скоротить накладні витрати і заощадить платнику чимало часу, який раніше витрачався на особисте відвідування податкової для подання заяви.
Джерело: sts.gov.ua
Про новини податкового законодавства
— кожному платнику на електронну адресу
Для зручності платників податків Державна податкова служба України започаткувала нову послугу — повідомлення про зміни в податковому законодавстві на електронну адресу.
Якщо платник податків зацікавлений в отриманні такої інформації, йому необхідно надіслати на електронну адресу idd@sts.gov.ua порожній лист, при цьому в полі «Тема» вказати «6011».
Джерело: odpi-hm.at.ua