Теми статей
Обрати теми

Як відобразити витрати на ремонт у декларації з податку на прибуток, якщо вони перевищують ліміт

Редакція БТ
Відповідь на запитання

Консультують фахівці редакції

 

Як відобразити витрати на ремонт у декларації з податку на прибуток, якщо вони перевищують ліміт

 

На підприємстві з основних фондів є лише будівля, вартість якої на початок року склала 200 тис. грн. У II кварталі поточного року було проведено її ремонт, витрати на який склали 36 тис. грн. (у тому числі ПДВ — 6 тис. грн.). Як відобразити цей ремонт у податковій декларації?

(м. Харків)

 

Як відомо, платники податку мають право протягом звітного періоду віднести до валових витрат будь-які витрати, пов’язані з поліпшенням основних фондів, що підлягають амортизації, у тому числі витрати на поліпшення орендованих основних фондів, у сумі, що не перевищує 10 % сукупної балансової вартості всіх груп основних фондів станом на початок такого звітного періоду (

п.п. 8.7.1 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції від 22.05.97 р. № 283/97-ВР).

Якщо вартість ремонту перевищує 10 %, то сума перевищення розподіляється пропорційно сумі фактично понесених платником податку витрат на поліпшення основних фондів груп 2, 3, 4 чи окремих об’єктів основних фондів групи 1 та збільшує балансову вартість основних фондів відповідних груп чи окремих об’єктів основних фондів групи 1 станом на початок наступного розрахункового кварталу. У нашому випадку витрати на ремонт об’єкта основних фондів перевищують ремонтний ліміт. Отже, витрати на ремонт будуть розподілені так: частину суми в межах ліміту (20 тис. грн.) буде віднесено на валові витрати, а сума, яка перевищує ліміт (10 тис. грн.), збільшить балансову вартість об’єкта основних фондів групи 1.

При відображенні витрат на такий ремонт у податковій декларації з податку на прибуток за півріччя постає запитання: яку суму зазначати у графах таблиці 3 додатка К1/1 до декларації — фактично понесені витрати на ремонт, чи витрати в межах ремонтного ліміту?

У

Порядку складання декларації з податку на прибуток підприємств, затвердженому наказом ДПАУ від 29.03.2003 р. № 143 (у таблиці, що пояснює заповнення рядків декларації) зазначено, що при визначенні значень граф рядка 04.10 таблиці 3, які переносяться до рядка 04.10 декларації, обирається найменша: або сума ліміту витрат на поліпшення, що включається до валових витрат, або сума фактичних поліпшень, розрахованих наростаючим підсумком з початку року. Це вказує на те, що в тих графах, де зазначається обсяг поліпшення наростаючим підсумком з початку року, необхідно вказувати вартість поліпшення основних фондів у межах 10 % ліміту. Сума, яка перевищує цей ліміт, у цій таблиці не відображається.

Заповнення декларації з податку на прибуток за даними, зазначеними в запитанні, показано нижче. Докладніше про ремонти читайте у статті «Ремонт і поліпшення основних засобів» // «БТ», 2008, № 16, с. 39.

 

img 1

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі