Теми статей
Обрати теми

Калейдоскоп документів. Бухгалтерська прикмета: якщо наближається строк здавання звітності — чекай на зміни до П(С)БО

Редакція БТ
Калейдоскоп документів від 31.05.2008 р. № 756

Бухгалтерська прикмета: якщо наближається строк здавання звітності — чекай на зміни до П(С)БО

 

Мінфін уніс зміни до трьох бухстандартів:

П(С)БО 2 «Баланс», П(С)БО 19 «Об’єднання підприємств», П(С)БО 25 «Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва».

Зміни переважно зачепили

П(С)БО 19. Тепер цей стандарт визначає порядок відображення в обліку та звітності придбання інших підприємств та/або об’єднання видів їх діяльності, гудвілу, що виник під час придбання, а також розкриття інформації про об’єднання підприємств та/або видів їх діяльності. Крім цього, додатково встановлено, що цей стандарт не застосовується до операцій з об’єднання підприємств та/або видів їх діяльності, що поєднуються для створення спільного підприємства чи об’єднуються шляхом злиття.

Згідно зі змінами, унесеними до

П(С)БО (на наш погляд, їх необхідно враховувати при складанні звітності за третій квартал 2008 року):

— тепер у балансі показники слід відображати

в тисячах гривень без десяткових знаків (раніше про це йшлося в листі МФУ від 14.04.2006 р. № 31-34000-20-25/7725, однак органи статистики вимагали відображати показники в тисячах гривень з одним десятковим знаком);

— з’явився

новий вписуваний рядок 231 «у тому числі в касі» — у ньому слід відображати суму коштів, що залишилася в касі підприємства на кінець звітного періоду.

Зміни набувають чинності

01.07.2008 р.

(Наказ Міністерства фінансів України 31.05.2008 р. № 756)

 

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі