Теми статей
Обрати теми

Калейдоскоп документів. Інформація у вітрині — не завжди зовнішня реклама

Редакція БТ
Калейдоскоп документів від 12.11.2007 р. № 8529

Інформація у вітрині — не завжди зовнішня реклама

 

Держпідприємництва роз’яснив, що при розміщенні у вітрині приміщення інформації, яка не містить закликів до придбання товару (послуг), чи іншої інформації, призначеної сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес до таких осіб чи товару,

така інформація не є рекламою. Отже, її розміщення у вітрині не потребує отримання дозволу на розміщення об’єкта зовнішньої реклами.

(Лист Державного комітету з питань регуляторної політики та підприємництва від 12.11.2007 р. № 8529)

 

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі