Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Виробникам харчової продукції без оцінки якості тепер не обійтися

Редакція БТ
Бухгалтерський тиждень Серпень, 2009/№ 33
Друк
Наказ від 14.05.2009 р. № 332

Виробникам харчової продукції без оцінки якості тепер не обійтися

 

Мінагрополітики

з метою забезпечення населення якісними продуктами харчування та на виконання вимог ДСТУ 3946-2000 і ДСТУ 4582:2006 затвердив Положення про Центральну галузеву дегустаційну комісію з оцінки якості (далі — ЦГДК): спирту, горілок, горілок особливих, лікеро-горілчаних та слабоалкогольних напоїв; кондитерських виробів, харчових концентратів, кави, чаю та напоїв на їх основі; олійно-жирової продукції ; пива, безалкогольних, слабоалкогольних напоїв, мінеральних і питних вод, сиропів та концентратів; продуктів дитячого харчування, молочноконсервної та сокової продукції харчової продукції, яка випускається підприємствами Української спілки об’єднань, організацій і підприємств по виробництву продовольчих товарів «Укрпродспілка»; хлібобулочних, борошняних кондитерських та макаронних виробів.

Положеннями

установлено, що:

виробництво нового виду зазначених харчових продуктів може здійснюватися лише за наявності позитивного висновку ЦГДК, рішення якої оформляється протоколом засідання;

— для оцінки харчових продуктів підприємствам необхідно подавати відповідний

пакет документів, а також зразки харчових продуктів, перелік яких наведено в Положеннях;

вартість зразків продукції, поданих до ЦГДК, витрати на їх доставку до місця призначення відшкодовує підприємство-виробник.

Наказ

набрав чинності 07.08.2009 р.

(Наказ Мінагрополітики від 14.05.2009 р. № 332)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі