Теми статей
Обрати теми

Калейдоскоп документів. ДПАУ вважає, що фізичні особи — СПД не мали права використовувати спецрежим з ПДВ

Редакція БТ
Калейдоскоп документів від 09.12.2008 р. № 25743/7/17-0417

ДПАУ вважає, що фізичні особи — СПД не мали права використовувати спецрежим з ПДВ

 

Цей

лист адресовано фізичним особам — суб’єктам підприємницької діяльності, які займаються виробництвом сільгосппродукції. ДПАУ роз’яснила, що вони не можуть використовувати спецрежим з ПДВ, передбачений п. 11.29 Закону України «Про оподаткування прибутку підприємств» у редакції від 22.05.97 р. № 283/97-ВР. Аргумент такий: норми, установлені п. 11.29 Закону про ПДВ, стосуються операцій, що здійснюються сільгосптоваровиробниками незалежно від організаційно-правової форми та форми власності. Водночас обмеження щодо застосування цього пункту встановлено тільки для підприємств, тобто для юридичних осіб.

Редакція з висновками ДПАУ не згодна. На нашу думку, ДПАУ незаконно обмежує сферу застосування спецрежиму з ПДВ та звужує її тільки до сільгосппідприємств. Застосування в кінці

п. 11.29 слова «підприємства» не має вирішального значення в застосуванні чи незастосуванні фізичними особами — суб’єктами підприємницької діяльності цієї законодавчої норми. Сутність наведеної норми залишилася б колишньою і в разі відсутності цього слова. Вважаємо, що слід звернути увагу на початок норми цього пункту, де зроблено застереження, що обмеження в застосуванні пільги щодо сільгосп-ПДВ поширюється на сільгосптоваровиробників, а не лише на сільгосппідприємства.

(Лист Державної податкової адміністрації України від 09.12.2008 р. № 25743/7/17-0417

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі