Теми статей
Обрати теми

Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу

Редакція БТ
Постанова від 16.09.2009 р. № 980

ЗАКОНОДАВСТВО ПРО РЕКЛАМУ:

відповідальність за порушення

 

Постанова КМУ від 16.09.2009 р. № 980

«Про внесення змін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу»

 

Кабмін уніс

зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу, затвердженого постановою КМУ від 26.05.2004 р. № 693. Необхідність цього викликано внесенням змін* до Закону України «Про рекламу» від 03.07.96 р. 270/ 96-ВР .

* Див. ком. «Закон про рекламу — унесено зміни» // «БТ», 2008, № 15, с. 4.

Так, щодо реклами

лікарських засобів, медичної техніки, методів профілактики, діагностики, лікування та реабілітації передбачено додаткову відповідальність за:

— замовлення поширення реклами цілительства на масову аудиторію та нових методів профілактики, діагностики, реабілітації та лікарських засобів, що перебувають на розгляді в установленому порядку, але ще не допущені до застосування;

— відсутність у рекламі вимоги про необхідність консультування з лікарем перед застосуванням лікарського засобу;

— відсутність у рекламі про послуги народної медицини (цілительства) інформації про осіб, які надають їх, номеру, дати видачі МОЗ або уповноваженим ним органом спеціального дозволу на заняття народною медициною (цілительством) та найменування органу, що видав такий дозвіл;

— рекламування послуг народної медицини (цілительства) та осіб, які надають їх, без спеціального дозволу на заняття народною медициною (цілительством), виданого МОЗ або уповноваженим ним органом.

Щодо реклами

алкогольних напоїв, тютюнових виробів, знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими вони випускаються, підкориговано та доповнено новими нормами відповідальність за:

— поширення реклами алкогольних напоїв, тютюнових виробів, знаків, для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими вони випускаються,

шляхом використання засобів зовнішньої реклами, а також внутрішньої реклами (за винятком розміщення інформації про виробника товару та/або товару в місцях, у яких такий товар реалізується або надається споживачу), а також розміщення реклами названих вище об’єктів на першій та останній сторінках газет, обкладинок журналів та інших видань, у всіх виданнях для дітей та юнацтва, на сторінках для дітей та юнацтва всіх друкованих видань і на товарах, призначених переважно для осіб у віці до 18 років;

— розміщення реклами тютюнових виробів, знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими вони випускаються, на транспорті, а також реклама алкогольних напоїв, знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої, на зовнішніх і внутрішніх поверхнях транспортних засобів загального користування та метрополітену;

— поширення в телепередачах будь-якої інформації рекламного характеру, що подається у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу, про спонсора — виробника алкогольних напоїв, його ім’я (найменуванні) та/або знаку для товарів та послуг, що належать спонсору;

— розміщення в рекламі пива та/або напоїв, що виготовляються на його основі, знаків для товарів та послуг, інших об’єктів права інтелектуальної власності, під якими випускається пиво та/або такі напої, зображень популярних осіб або інформації, що є прямим чи опосередкованим схваленням такими особами вживання пива та напоїв, виготовлених на його основі.

Водночас

не заборонено рекламувати алкогольні напої, тютюнові вироби, знаки, для товарів та послуг, інші об’єкти прав інтелектуальної власності, під якими вони випускаються, під час проведення заходів рекламного характеру на спеціальних виставкових заходах алкогольних напоїв та/або тютюнових виробів (оновлено абз. дванадцятий п. п. 2 п. 4 Порядку).

При рекламуванні цінних паперів

додаткова відповідальність тепер настає за використання в рекламі інформації про дохід за цінними паперами або величину, отриману емітентом у минулому прибутку без зазначення того, що такий прибуток не є гарантією отримання доходів у майбутньому;

Також тепер передбачено нову відповідальність

за порушення законодавства про рекламу об’єктів будівництва з метою продажу житлових або нежитлових приміщень, зокрема, пов’язаних із залученням коштів населення:

— за відсутність у рекламі об’єктів будівництва відомостей про номер ліцензії (дозволу) на провадження будівельної діяльності, дату її видачі та найменування органу, що видав таку ліцензію (дозвіл);

— за рекламування зазначених об’єктів за відсутності у відповідних осіб ліцензії (дозволу) на провадження будівельної діяльності та дозволу на проведення будівельних робіт на конкретному об’єкті, що рекламується.

Також збільшено

розмір штрафу, що накладається на розповсюджувачів реклами, винних у порушенні порядку її поширення та розміщення, — тепер він становить п’ятикратну вартість поширеної реклами (раніше — чотирикратна).

Постанова набула чинності 28.09.2009 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі