Теми статей
Обрати теми

Орендна плата за торговельні місця та їх обслуговування на ринках: є зміни

Редакція БТ
Наказ від 09.03.2010 р. № 256/44

Орендна плата за торговельні місця та їх обслуговування на ринках: є зміни

 

Мінекономіки і ДКПУ спільним

наказом унесли зміни до свого наказу від 30.06.09 р. № 638/109 «Про затвердження Порядку розрахунку цін на послуги та оренду торговельних приміщень (площ) та їх обслуговування на ринках з продажу продовольчих і непродовольчих товарів»*,а також до самого Порядку. Установлено:

розмір річної орендної плати за торговельні приміщення (площі) на ринках розраховується виходячи з розміру планованих витрат або фактичних витрат за попередній рік з урахуванням офіційно визначеного рівня інфляції за попередній календарний рік (раніше застосовувався прогнозний індекс інфляції);

— до

собівартості надання в оренду торговельних приміщень (площ) уключаються не лише прямі витрати, а й непрямі, склад яких деталізовано ;

— залежно від розташування та облаштування торговельного місця або виду продукції, що реалізується,

орендодавець має право диференціювати вартість оренди;

Порядок доповнено поняттями «оренда торговельного місця» і «торговельне місце на ринку» (у попередній редакції не було);

— з

Порядку виключено вимогу про підтвердження собівартості таких послуг шляхом погодження з місцевими держадміністраціями.

* Див. Калейдоскоп документів «Орендна плата за торговельні місця та їх обслуговування на ринках: знайомтеся з Порядком розрахунку цін» // «БТ», 2009, № 29, с. 13.

(Наказ Мінекономіки, Держкомпідприємництва від 09.03.10 р. № 256/44, чинний з 12.04.10 р.)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі