Теми статей
Обрати теми

Декларування доходів громадян за 2010 рік

Редакція БТ
Стаття

ДЕКЛАРУВАННЯ

доходів громадян за 2010 рік

 

Завершився останній рік роботи згідно із Законом України «Про податок з доходів фізичних осіб». Дивно, але за 7 років його дії ДПАУ так і не знайшла часу для розробки нової форми декларації, змушуючи платників заповнювати стару «декретівську» форму, поєднуючи несумісне. Сподіватимемося, що Податковий кодекс України спонукає ДПАУ, і в наступному році платники отримають форму декларації, що відповідатиме новим вимогам, чітку та просту в заповненні. Ураховуючи, що з минулого року в питанні декларування мало що змінилося, ми лише стисло нагадаємо основні моменти, наголошуючи на нововведеннях, які потрібно враховувати в цій декларативній кампанії.

Наталія ЖУРАВЛЬОВА, консультант газети «Бухгалтерський тиждень»

 

Строк подання декларації

Строки подання декларації про доходи за 2010 рік уперше визначаються згідно з

ПКУ, що набрав чинності з 1 січня 2011 року. Так, у цьому році декларацію потрібно подати до 1 травня 2011 року, що є граничним строком відповідно до п.п. 49.18.4 ПКУ. При цьому якщо останній день строку подання податкової декларації припадає на вихідний або святковий день, то останнім днем строку вважається операційний (банківський) день, що настає за вихідним або святковим днем (п. 49.20 ПКУ). Оскільки 30 квітня — останній день строку подання декларації — припадає на суботу, цей строк переноситься на 4 травня — перший робочий день після травневих свят. Варте уваги, що згідно з п. 1.9 наказу № 1 керівники державних податкових адміністрацій в АР Крим, областях та м. Севастополі зобов’язані затвердити графіки чергувань працівників щодо приймання декларацій у період із 3 січня до 3 травня, передбачаючи можливість прийняття декларацій у вихідні дні та вечірні години. Установлюючи такий строк, ДПАУ, мабуть, виходила з того, що податкові органи прийматимуть декларації й у вихідні дні, тому останнім днем вона визнала 3 травня, однак ми наполягаємо на тому, що перший офіційний робочий день після травневих свят припадає на 4 травня, і цей день має бути останнім для подання декларації. Безумовно, щоб не створювати собі зайвих проблем, краще не відкладати візит до податкового органу з декларацією на останній день.

Зверніть увагу, що

тепер у всіх випадках річну декларацію потрібно подати до 1 травня. Це означає, що громадяни, які бажають задекларувати податковий кредит (подають декларацію добровільно), можуть це зробити лише до 1 травня (а не протягом усього року, як раніше дозволяла ДПАУ).

 

Форма декларації

Декларацію за підсумками 2010 року знову доведеться подавати за старою декретівською формою згідно з

Додатком 1 до Інструкції № 12. Так зазначено в п. 1.14 наказу № 1. Із практики минулих років ми знаємо, що до декларації долучаються два додатки:

Додаток 1 «Перелік сум витрат, що включаються до складу податкового кредиту згідно із статтею 5 Закону України «Про податок з доходів фізичних осіб». Цей додаток заповнюється лише в тому випадку, якщо платник декларує податковий кредит;

Додаток 2 «Розрахунок суми податку з доходів фізичних осіб (ПДФО), що підлягає поверненню платнику податку або сплаті до бюджету, у тому числі у зв’язку з нарахуванням податкового кредиту». Цей додаток обов’язково додається до декларації в усіх випадках її подання.

Форми цих додатків розробляє ДПАУ та доводить до відома громадськості звичайним листом. Так, для подання декларації за 2009 рік використовувалися форми

Додатка 1 і Додатка 2, наведені в листі ДПАУ від 29.12.09 р. № 29058/7/17-0217. Що стосується декларативної кампанії за підсумками 2010 року, то на момент підготовки нашої публікації форми цих додатків ДПАУ на рівні листа не оприлюднила, водночас нові форми додатків без посилання на будь-яке джерело опубліковано в журналі «Вісник податкової служби України», 2011, № 4. Порівняно з минулорічним, Додаток 1 доповнено двома новими рядками, призначеними для витрат, які вперше можна враховувати у складі податкового кредиту за підсумками звітного 2010 року (див. підрозділ «Витрати, що включаються до податкового кредиту» на с. 37).

 

Хто зобов’язаний подавати декларацію

Як і раніше, існують обов’язкові випадки подання декларації, а також добровільні (якщо платник хоче повернути собі надміру сплачену суму податку, у тому числі шляхом декларування податкового кредиту). У загальному випадку у платника податків виникає обов’язок щодо декларування доходів, якщо протягом року він отримував доходи не від податкових агентів, або доходи, що не оподатковуються у джерела виплати.

Докладніше підстави для обов’язкового подання декларації наведено в табл. 1.

 

Таблиця 1.

Обов’язкові випадки подання декларації

Платник зобов’язаний подати декларацію (обов’язкове подання), якщо протягом звітного року він:

1) отримував доходи, що не підлягають оподаткуванню при їх нарахуванні чи виплаті (доходи від операцій з інвестиційними активами (цінними паперами, корпоративними правами); спадщину чи подарунки в межах, що підлягають оподаткуванню). Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації та у відповідних рядках розділу III Додатка 2;

2) отримував доходи не від податкових агентів(1) (наприклад, здавав в оренду рухоме чи нерухоме майно фізичній особі). Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації та в рядку 24 розділу III Додатка 2;

3) не використав цільову благодійну допомогу (ЦБД)(2) протягом 12 календарних місяців, наступних за місяцем її отримання, за винятком випадку отримання допомоги у вигляді ендавменту. Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації та в рядку 24 розділу III Додатка 2;

4) порушив порядок застосування податкової соціальної пільги та скористався процедурою відновлення права на таку пільгу, установленою п.п. 6.3.4 Закону про податок з доходів. Обов’язок щодо подання декларації виникає, якщо з будь-яких причин суму недоплати податку і штрафу не повністю стягнуто роботодавцем до закінчення граничного строку подання річної декларації (на думку ДПАУ, цей строк прив’язаний до подання ф. № 1ДФ за IV квартал 2010 року). У такому разі зарплата, отримана від роботодавця, відображається в в підрозділі 1.1 розділу 1 декларації двома рядками (на підставі довідки, виданої роботодавцем):

— зарплата за мінусом неправомірно наданих ПСП (наводиться правильна сума утриманого податку, тобто без урахування ПСП);

— сума неправомірно наданих ПСП (при цьому в графі «Сума утриманого податку» проставляється: 1) або прокреслення, якщо роботодавець не стягував недоплату, 2) або сума недоплати податку, яку встиг стягти роботодавець у звітному році)(3);

5) отримував іноземні доходи. Такий дохід відображається в підрозділі 1.4 розділу 1 декларації та в рядку 28 розділу III Додатка 2;

6) самостійно виявив оподатковуваний дохід, не включений до розрахунку загальних оподатковуваних доходів минулих років. Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації та у відповідних рядках розділу III Додатка 2;

7) має заборгованість, щодо якої у звітному році минув строк позовної давності, якщо така сума перевищила 434,5 грн. (869 х 50 %), згідно з п.п. 4.2.11 Закону про податок з доходів. Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації та рядку 24 розділу III Додатка 2;

8) має недоплату податку, що виникла під час проведення остаточного розрахунку при звільненні. Така ситуація можлива, коли суми нарахованого оподатковуваного доходу в місяці звільнення не вистачає для погашення всієї суми нарахованого податку з доходів або штрафів з цього податку (наприклад, за несвоєчасне повернення підзвітних сум). На наш погляд, суму недоплати можна відобразити в рядку 1 розділу II Додатка 2 зі знаком «мінус». Незважаючи на те, що ідеологічно це не зовсім правильно (цей рядок призначено для суми податку, яка підлягає поверненню з бюджету), арифметично такий порядок заповнення дасть правильний результат;

9) отримував протягом року доходи у вигляді виграшу в казино чи інших гральних домах (до оподатковуваного доходу включається додатна різниця між виграшем та понесеними витратами). Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації
та рядку 24 розділу III Додатка 2;

10) не використав у встановлені строки страхову суму, отриману внаслідок крадіжки, знищення або визнання непридатним для використання застрахованого майна, на заміну такого майна:

— для рухомого майна таку заміну (відновлення) має бути здійснено до кінця календарного року, наступного за роком, в якому відбулася така страхова подія;

— для нерухомого майна таку заміну (відновлення) має бути здійснено до кінця другого календарного року, наступного за роком, в якому відбулася така страхова подія.

Такий дохід відображається в підрозділі 1.2 розділу 1 декларації та рядку 24 розділу III Додатка 2;

11) платник бажає повернути надміру утриману з нього роботодавцем суму податку, виявлену при проведенні остаточного розрахунку. Така ситуація може виникнути, якщо при звільненні суми нарахованого податку в останньому місяці роботи виявилося недостатньо для того, щоб за її рахунок повернути всю надміру утриману суму податку. Сума податку, яку слід повернути з бюджету, відображається в розділі II Додатка 2.

(1) Не є податковим агентом нерезидент або фізична особа, які не мають статусу суб’єкта підприємницької діяльності або не здійснюють незалежну професійну діяльність (нотаріус, адвокат).

(2) ЦБД у 2010 році надавалася громадянам на підставі п.п. 9.7.4 Закону про податок з доходів, наприклад, на лікування або на наукове дослідження чи розробку.

(3) Ці питання докладно розглянуто у статті «Якщо працівник неправомірно користувався соцпільгою: наслідки для працівника та алгоритм дій роботодавця» // «БТ», 2010, № 15, с. 30.

 

Крім того, хочемо звернути увагу на такий момент. На наш погляд,

розпорядження КМУ від 26.03.08 р. № 527-р можна застосовувати і під час декларативної кампанії за 2010 рік. Нагадаємо, що згідно з цим документом декларацію можуть не подавати громадяни, які отримували протягом року тільки доходи у вигляді спадщини (подарунка), котрі відповідно до Закону про податок з доходів оподатковуються за нульовою ставкою, та за відсутності інших підстав для подання декларації.

Для докладного вивчення порядку заповнення декларації про доходи рекомендуємо звернутися до наших публікацій:

— «Декларація про доходи громадян за 2009 рік» // «БТ», 2010, № 8, с. 28;

— «Операції з інвестактивами: заповнюємо декларацію про доходи громадян за 2008 рік» // «БТ», 2009, № 10, с. 17

.

 

Витрати, що включаються до податкового кредиту

При декларуванні доходів за 2010 рік потрібно враховувати, що в цьому році вперше можна задекларувати деякий новий вид витрат (див. табл. 2 нижче). Також не можемо ще раз не підкреслити: ДПАУ й досі не відступила від своєї позиції, що сума податкового кредиту зменшує суму нарахованої за рік заробітної плати без її зменшення на утримані «знизу» соцвнески та суми наданих платнику податкових соціальних пільг. Отже, як і раніше, цю позицію доведеться відстоювати в суді.

 

Таблиця 2.

Витрати, які можна включати до податкового кредиту за підсумками 2010 року

Вид витрат, норма Закону
про податок з доходів

Вимоги, що висуваються

1

2

1) частина суми процентів за іпотечним (житловим) кредитом, договором оренди житла з викупом або договором фінансового лізингу житла(1) (п.п. 5.3.1)

Увага! У 2010 році (витрати, понесені з 23.07.10 р. — дати набуття чинності Закону України від 29.06.10 р. № 2367-VI // «БТ», 2010, № 31, с. 4) уперше до податкового кредиту можна включати сплачені платником проценти за договором оренди житла з викупом і договором фінансового лізингу житла. Правила включення таких сум установлені ст. 10 Закону про податок з доходів, тобто ідентичні правилам для процентів за іпотечним житловим кредитом. Докладно про це див. у статті «Узяли житло в кредит? Сплачені проценти можна включити до податкового кредиту» // «БТ», 2010, № 8, с. 43

2) пожертвування чи благодійні внески неприбутковим організаціям (п.п. 5.3.2)

До податкового кредиту включається сума коштів та/або вартість майна в розмірі, що перевищує 2 %, але не більше 5 % суми загального оподатковуваного доходу звітного року(2). Підтверджуючими документами можуть бути: платіжні доручення на перерахування благодійних внесків, квитанції банку, відділення зв’язку, неприбуткової організації; довідка роботодавця, який за дорученням платника здійснював перерахування сум таких внесків неприбутковим організаціям з отримуваного ним доходу

3) витрати на навчання платника податку або члена його сім’ї першого ступеня споріднення (п.п. 5.3.3)

Докладно див. статтю «Навчаєтеся самі або вчите дитину? Подайте декларацію, щоб повернути понесені витрати» // «БТ», 2010, № 8, с. 38

4) витрати на недержавне пенсійне забезпечення як платника податку, так і членів його сім’ї першого ступеня споріднення (п.п. 5.3.5)

До податкового кредиту можна включати суму, що не перевищує з розрахунку на кожен повний
чи неповний місяць звітного податкового року, протягом яких діяв договір страхування:
1220 грн., якщо платник страхує самого себе;
610 грн., якщо платник несе витрати на страхування члена своєї сім’ї першого ступеня споріднення
(з розрахунку на кожного застрахованого члена сім’ї)(3).
У листі ДПАУ від 12.05.06 р. № 9045/7/17-2116 зазначається: якщо внески за таким страхуванням сплачено у 2004 році наперед за місяці 2005 року, то такі витрати включаються до податкового кредиту 2005 року.
Якщо платник податків або члени його сім’ї були застраховані в системі недержавного пенсійного страхування його роботодавцем, то граничні суми (1220 грн. і 610 грн.) відповідно зменшуються на внесені роботодавцем платежі.
Якщо член сім’ї самостійно застрахував такі самі ризики за окремим страховим договором або він є вкладником недержавного пенсійного фонду за окремим пенсійним контрактом, то (абзац п’ятий п.п. 5.3.5 Закону про податок з доходів):
— платник податку (який поніс витрати на страхування цього члена сім’ї) не має права на податковий кредит;
— такий член сім’ї має право включити до складу свого податкового кредиту суму страхових (пенсійних) внесків у розмірі 610 грн. з розрахунку на кожен місяць дії договору у звітному році.
Рекомендуємо також ознайомитися зі статтею «Недержавне пенсійне забезпечення — потурбуємося про забезпечену старість працівників» // «БТ», 2008, № 11, с. 13

5) витрати на штучне запліднення незалежно від того, чи перебуває платник у шлюбі з донором (п.п. 5.3.6)

ДПАУ в Оглядовому листі від 09.07.09 р. № 14312 з посиланням на лист МОЗ від 27.03.06 р. № 4.40-19/186 роз’яснює, що до допоміжних репродуктивних технологій (штучного запліднення) належать: ЗІВ — запліднення «ін вітро» (IVF); ІКСІ — ін’єкція одного спермію в цитоплазму ооциту (IKSI); ІСЧ — інсемінація спермою чоловіка; ІСД — інсемінація спермою донора; ЕТ — ембріотрансфер; сурогатне материнство.
У зв’язку з цим до податкового кредиту можна віднести лише вартість перелічених процедур. Витрати на лікування, що здійснюються у зв’язку зі штучним заплідненням, не може бути включено до податкового кредиту на цій підставі

6) оплата вартості державних послуг, уключаючи сплату державного мита, пов’язаного з усиновленням дитини
(п.п. 5.3.6)

Жодних обмежень щодо суми витрат тут немає

7) сума коштів, сплачених платником податків у зв’язку з переобладнанням транспортного засобу, що належить платнику податків, з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стисненого чи скрапленого газу, інших видів біопалива (п.п. 5.3.7)

Увага! За підсумками 2010 року податковий кредит на цій підставі декларується вперше. Підтверджуючими документами можуть бути: фіскальний або товарний чек, касовий ордер, товарна накладна, інші розрахункові документи чи договір, що ідентифікують продавця таких товарів (робіт, послуг) і визначають суму таких витрат (п.п. 5.2.1 Закону про податок з доходів). Сума ПДВ, що входить до вартості таких оплачених товарів (робіт, послуг), не включається до податкового кредиту (п. 1.16 Закону про податок з доходів)

8) суми витрат платника податків на оплату витрат на будівництво (придбання) доступного житла, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним (п.п. 5.3.8)

Увага! Ці витрати включаються до податкового кредиту вперше при декларуванні доходів за 2010 рік (витрати, понесені з 23.07.10 р. — дати набуття чинності Законом України від 29.06.10 р. № 2367-VI // «БТ», 2010, № 31, с. 4). Зверніть увагу, що до податкового кредиту на цій підставі включаються не лише проценти, а й витрати на сплату «тіла» пільгового іпотечного житлового кредиту, вартість будівництва (придбання) найдоступнішого житла. Також потрібно враховувати, що стосовно таких витрат немає обмеження за сумою (як, наприклад, стосовно процентів, що сплачуються за іпотечним житловим кредитом на підставі п.п. 5.3.1 Закону про податок з доходів, див. рядок 1 цієї табл.)

(1) До податкового кредиту включаються фактично сплачені проценти за кредитом, наданим як у національній, так і в іноземній валюті, про що прямо йдеться в п. 10.1 Закону про податок з доходів.

(2) Загальний річний оподатковуваний дохід складається із суми загальних місячних оподатковуваних доходів звітного року, а також іноземних доходів, отриманих протягом такого звітного року (п. 4.1 Закону про податок з доходів). Інакше кажучи, діапазон (понад 2 %, але не більше 5 %) розраховується не від доходу, отриманого за рік у вигляді заробітної плати, а від усієї суми отриманого платником доходу, що підлягає оподаткуванню, у тому числі й за ставкою 0 %.

(3) У листі ДПАУ від 28.05.08 р. № 197/2/15-0210 зазначається: якщо внески на користь батька здійснювали кілька членів сім’ї (син і дочка) і при цьому батько не застрахував сам себе, то правом на податковий кредит можуть скористатися і син, і дочка у межах сплачених ними сум.

 

Строки доплати і повернення податку, відповідальність

У цих питаннях також відбулися зміни, зумовлені набуттям чинності

ПКУ, які потрібно враховувати вже при поданні декларації за 2010 рік. Так, раніше на платника податків покладався обов’язок подати декларацію в установлені строки, а нараховував податкове зобов’язання (або визначав суму, що підлягає поверненню платнику) на підставі цієї декларації податковий орган. Сьогодні ситуація дещо інша.

Згідно з

п. 179.7 ПКУ фізична особа зобов’язана самостійно до 1 серпня року, наступного за звітним, сплатити суму податкового зобов’язання, зазначену в поданій нею декларації. Сума податкових зобов’язань, донарахована органом державної податкової служби, сплачується до відповідного бюджету у строки, установлені цим Кодексом.

Як ми розуміємо, нарахування податкового зобов’язання тепер відбувається на підставі декларації, поданої фізичною особою, а не на підставі повідомлення податкового органу. Заявлену фізичною особою в декларації суму має бути сплачено нею у строк до 1 серпня. Це свідчить про те, що

тепер декларація має статус податкової декларації*, а отже, за її неподання або несвоєчасне подання платнику має загрожувати штраф за ст. 120.1 ПКУ у розмірі 170 грн. Водночас, здається, податківці, як і раніше, збираються застосовувати адмінштраф за ст. 1641 КУпАП від 51 до 136 грн. (див. «Відповідальність за неподання Декларації фізичними особами»).

* Податкова декларація, розрахунок (далі — податкова декларація)

— документ, що подається платником податків (у тому числі відокремленим підрозділом у випадках, визначених цим Кодексом) контролюючому органу у строки, встановлені законом, на підставі якого здійснюється нарахування та/або сплата податкового зобов’язання, чи документ, що свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку (п. 46.1 ПКУ).

 

Відповідальність за неподання Декларації фізичними особами

За матеріалами Єдиної бази податкових знань, розміщеної на сайті ДПАУ: www.sta.gov.ua

«• 2755 Чи передбачена відповідальність за неподання або несвоєчасне подання декларації про майновий стан і доходи ФО?

Повна відповідь

: Діє з 01.01.2011 р. Відповідно до ст. 1641 Кодексу України про адміністративні правопорушення неподання або несвоєчасне подання громадянами декларацій про доходи, коли подання є обов’язковим, чи включення до декларацій перекручених даних тягне за собою попередження або накладення штрафу в розмірі від трьох до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 51 грн. до 136 грн.). Дії, передбачені ч. 1 цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за те саме порушення, тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від п’яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (від 85 грн. до 136 грн.). Ця відповідальність не поширюється на випадки добровільного подання декларації (у тому числі при реалізації права на податковий кредит). <…>»

 

Податковий орган, обробляючи та перевіряючи відомості, наведені в декларації, може донарахувати податкове зобов’язання, суму якого вказує в податковому повідомленні-рішенні, що надсилається платнику. Що стосується строків сплати такого донарахованого податкового зобов’язання, то, на наш погляд, тут потрібно керуватися

п. 57.2 ПКУ. Згідно з цією нормою в разі коли відповідно до цього Кодексу чи іншими законами України контролюючий орган визначає податкове зобов’язання платника з причин, не пов’язаних з порушенням податкового законодавства, такий платник зобов’язаний сплатити нараховану суму у строки, визначені в цьому Кодексі, а якщо строки не визначено — протягом 30 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення про таке нарахування*.

*Хоча не виключено, що податківці наполягатимуть на застосуванні п. 57.3 ПКУ, який вимагає сплатити донараховані зобов’язання протягом 10 календарних днів.

Сплачується податок через відділення банків або поштові відділення (

п. 57.5 ПКУ)**.

** У разі якщо фізичні особи проживають у сільській (селищній) місцевості, вони можуть сплачувати податки та збори через каси сільських (селищних) рад за квитанцією про прийняття податків та зборів, форма якої встановлюється ДПАУ.

Відразу скажемо про відповідальність за несвоєчасну сплату податку. Якщо суму ПДФО, задекларовану фізичною особою в декларації, сплачено 1 серпня та пізніше, або суму донарахованого ПДФО сплачено після закінчення 30 календарних днів, а процедуру оскарження податкового зобов’язання не розпочато, то платник

сплачує штраф за ст. 126 ПКУ в розмірі:

10 % — при затримці сплати до 30 календарних днів включно;

20 % — при затримці сплати понад 30 календарних днів.

Крім того, платник ще зобов’язаний буде сплатити

пеню за кожен день прострочення, нараховану на суму податкового боргу з розрахунку 120 % облікової ставки НБУ, що діє на день виникнення податкового боргу або на день його погашення, залежно від того, яка з цих величин є більшою (абз. 1 п. 129.4 ПКУ).

Якщо за підсумками декларування платнику потрібно повернути надміру утриману з нього суму податку

, то така сума зараховується на його банківський рахунок, відкритий у будь-якому комерційному банку, або надсилається поштовим переказом на адресу, зазначену в декларації, протягом 60 календарних днів після надходження такої податкової декларації (п. 179.8 ПКУ)*.

* Аналогічна норма міститься і в п. 12 Порядку № 974, згідно з яким сума ПДФО підлягає поверненню платнику протягом 60 календарних днів з дня отримання органом податкової служби податкової декларації на поточний рахунок, зазначений у податковій декларації, у разі його наявності у платника, або на рахунок банку, що здійснюватиме виплату коштів готівкою, або на рахунок підприємства поштового зв’язку за податковою адресою платника, зазначеною в податковій декларації.

Ось такі нюанси необхідно знати платникам при поданні декларації за 2010 рік. Хочемо побажати всім своєчасного та безпроблемного декларування своїх доходів.

 

Документи та скорочення статті

ПКУ

— Податковий кодекс України від 02.12.10 р. № 2755-VI.

Закон про податок з доходів

— Закон України «Про податок з доходів фізичних осіб» від 22.05.03 р. № 889-IV (втратив чинність).

Наказ № 1

— наказ ДПАУ «Про проведення кампанії декларування доходів громадян, отриманих у 2010 році» від 04.01.11 р. № 1.

Порядок № 974

— Порядок взаємодії органів державної податкової служби, місцевих фінансових органів та органів Державного казначейства України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених сум грошових зобов’язань, затверджений спільним наказом ДПАУ, Мінфіну України і Держказначейства України від 21.12.10 р. № 974/1597/499.

ПДФО

— податок з доходів фізичних осіб.

ЦБД

— цільова благодійна допомога.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі