Теми статей
Обрати теми

Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення

Редакція БТ
Наказ від 24.12.2010 р. № 1002

РЕЄСТР ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ:

затверджено нову форму

 

Наказ Державної податкової адміністрації України від 24.12.10 р. № 1002

«Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення»

 

Документ, що коментується, наведено у додатку «Документи»

 

Наказом

, що коментується, затверджені нова форма Реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр), а також Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Порядок № 1002), у зв’язку з цим втратили чинність накази ДПАУ від 30.05.05 р. № 244 та від 26.10.09 р. № 582.

1. Форма Реєстру

. Нова форма Реєстру тепер має всі ознаки звітної форми, яка подається до податкових органів.

У формі

Реєстру передбачено спеціальні поля 011 та 012, у яких проставляється позначка «Х» напроти типу декларації: «звітна» або «звітна нова» (з уточнюючим розрахунком Реєстр не подається), а у полях 021 — 024 проставляється позначка «Х» напроти форми податкової декларації (загальна, скорочена, спеціальна, декларація переробного підприємства), до якої він додається. Відповідно до п. 2 Порядку № 1002 платники мають вести окремі Реєстри для відображення спецрежимних операцій.

Крім того, у

п. 5 Порядку № 1002 передбачено, що у службовому полі 013 «Номер порції реєстру» має проставлятись номер порції Реєстру від 01 до 99. Однак принцип визначення такого номера там не зазначено*. Сподіваємось, ДПАУ найближчим часом роз’яснить це питання.

* Можливо, принцип заповнення цього поля буде таким самим, як і у формі № 1ДФ (див. наказ ДПАУ від 29.09.03 р. № 451), де застосовується аналогічний термін. Тобто поле 013 буде використовуватись для розділення на частини Реєстру, у якому більше 1000 записів. Або ж для окремих частин Реєстру, складених філіями та структурними підрозділами.

2. Філії

. Платник ПДВ, до складу якого входять філії та інші структурні підрозділи, які самостійно здійснюють придбання/постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, може делегувати таким підрозділам право ведення частини Реєстру в межах їх діяльності (п. 2 Порядку № 1002). У такому випадку у службовому полі 04 «Платник» зазначається найменування платника і через дріб найменування та код (номер, шифр), установлений для цих філій та інших структурних підрозділів.

Зауважимо, що згідно з

п. 3 Порядку 969** таким підрозділам присвоюється числовий номер. Тобто код (номер, шифр) може містити лише цифри.

** Порядок заповнення податкової накладної, затверджений наказом ДПАУ від 21.12.10 р. № 969 (див. с. 6 цього номера).

3. Звітні періоди

. Хоча у полі 03 «Звітний (податковий) період» передбачено комірку «квартал», на наш погляд, вона може використовуватись «квартальними» платниками ПДВ лише для збереження квартальних Реєстрів для «власних потреб». Адже, як передбачено у п. 201.15 Податкового кодексу України (далі — ПКУ) та у п. 3 Порядку № 1002, платники щомісяця в строки, що передбачені для подання податкової звітності (календарний місяць), у тому числі для яких установлено звітний податковий період — квартал, подають органу державної податкової служби копії записів у Реєстрах в електронному вигляді.

4. Копії Реєстру

. У п. 3 Порядку № 1002 передбачено, що Реєстр ведеться в електронному вигляді у форматі, затвердженому центральним органом податкової служби, та за власним бажанням платника у паперовому вигляді.

Тобто платник має право взагалі не вести

Реєстр на паперових носіях. До того ж, у п. 4 Порядку № 1002 передбачено, що при перевірці платник податку зобов'язаний забезпечити доступ посадових осіб органів державної податкової служби до Реєстру, а, на наш погляд, для цього не обов'язково роздруковувати Реєстр на паперових носіях.

До податкового органу копії

Реєстру можуть подаватись:

— за допомогою телекомунікаційних мереж загального користування з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису (за умови отримання їх у визначеному законодавством України порядку) у форматі, затвердженому центральним органом податкової служби;

— на електронних носіях.

Нагадаємо, що відповідно до

пп. 49.3 та 49.4 ПКУ платники, які не належать до великих та середніх підприємств, мають право подавати податкову звітність на паперових носіях (особисто або надсилати поштою). Отже, у такому випадку електронна копія Реєстру може надаватись без засвідчення її за допомогою електронного цифрового підпису.

5. Заповнення Реєстру

. У розділі I тепер відображаються видані, а у розділі IIотримані податкові накладні (раніше було навпаки). По суті розділи I і II поміняли місцями, а їх форма майже не змінилась. У підсумкових рядках замість двох рядків «Усього за місяць» і «Усього за квартал» тепер буде використовуватись один рядок «Усього за звітний (податковий) період».

Як і раніше, у гр. 1 розділу I вказується порядковий номер запису в

Реєстрі, який є порядковим номером податкової накладної чи розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної. Такий порядковий номер вказується у гр. 3 розділу I. Лише при здійсненні експортної операції у графі 3 проставляється номер ВМД (п. 9.3 Порядку № 1002).

Варто звернути увагу на зміни у порядку заповнення гр. 4 «вид документа» розділу I. Тепер при відображенні податкової накладної, складеної за операціями, вказаними у

п. 8 Порядку № 969 (обидва екземпляри якої залишаються у платника), до виду документа («ПН» — для податкової накладної) додається код такої операції (тип причини, вказаний у податковій накладній). Наприклад, для податкової накладної, виписаної на суму перевищення звичайної ціни над фактичною (тип причини 01), у гр. 4 буде вказано «ПН01».

Крім згаданої позначки «ПН», у гр. 4 розділу I можуть використовуватися позначки: «РК» — розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної; «ВМД» — вантажна митна декларація; «БО» — документ бухгалтерського обліку.

Отже, тепер не можна використовувати позначки: «ПП» — податкова накладна за щоденними підсумками операцій та «ЗЦ» — податкова накладна, виписана на суму перевищення звичайної ціни над фактичною, що використовувались раніше. Тепер замість них будуть використовуватися позначка «ПН» з відповідним кодом (типом причини, вказаним у податковій накладній) — «ПН11» та «ПН01» відповідно.

При заповненні гр. 5 розділу II використовуються ті ж позначки, що використовувались раніше при заповненні гр. 5 розділу I, крім того, додано ще одну нову позначку «НП» — документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість.

Як і раніше, до позначки документа, який включено до уточнюючого розрахунку, додається літера «У».

При заповненні гр. 7 розділу II тепер не передбачено використання умовного номера «100000000000» при нарахуванні податкового кредиту за касовим чеком (без визначення податкового номера постачальника), адже податковий номер постачальника — це обов'язковий реквізит касового чека.

У разі придбання товарів/послуг та основних фондів без ПДВ у графах 10, 12, 14 та 16 розділу II робиться позначка «

Æ» (раніше використовувалась позначка «Х»).

6. Розподіл податкового кредиту

. У п. 11.10 Порядку № 1002 визначено порядок відображення у Реєстрі розподілених сум податкового кредиту відповідно до п. 199.1 та п.п. «а» п.п. 209.15.1 ПКУ. Коригуючий запис робиться в останній день звітного (податкового) періоду. При цьому у графі 5 розділу II до виду документа додається літера «Р», наприклад, «ПНР» — податкова накладна, за якою проведено розподіл сум податкового кредиту.

Сума коригування відповідає частці використання таких товарів/послуг:

— в операціях, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування (вона відображається із знаком «-» у графах 9, 10 та одночасно зі знаком «+» у графах 11, 12);

— в операціях сільськогосподарського виробництва (вона відображається із знаком «-» у графах 8, 9, 10 «загального»

Реєстру та одночасно робиться запис зі знаком «+» у графах 8, 9, 10 Реєстру за сільськогосподарськими операціями).

На наш погляд, у

п. 11.10 Порядку № 1002 йдеться про відображення розподілу податкового кредиту одним записом (сумарно) щодо всіх документів, за якими розподілено податковий кредит.

Наказ, що коментується, набрав чинності з 10.01.11 р. Отже, з декларацією за грудень (IV квартал) 2010 року необхідно подати копію Реєстру за старою формою, а за січень 2011 року — уже за новою формою (із включеними податковими накладними, які були виписані за 1 — 9 січня).

 

 

Державна податкова адміністрація України

Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення

Наказ від 24 грудня 2010 року № 1002

Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 29 грудня 2010 року за № 1402/18697

 

З метою забезпечення застосування пункту 201.15 статті 201 розділу V Податкового кодексу України, керуючись статтею 8 Закону України «Про державну податкову службу в Україні», наказую:

1. Затвердити форму Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних, що додаються.

<…>

4.

Визнати такими, що втратили чинність:

пункти 8 — 10 наказу Державної податкової адміністрації України від 30.05.2005 № 244 «Про внесення змін до наказу Державної податкової адміністрації України від 30.05.97 № 165»

<…>;

пункт 2 наказу Державної податкової адміністрації України від 26.01.2007 № 30 «Про внесення змін до наказів ДПА України»

<…>;

наказ Державної податкової адміністрації України від 26.10.2009 № 582 «Про внесення змін до форми Реєстру отриманих та виданих податкових накладних та Порядку ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних,

затверджених наказом ДПА України від 30.06.2005 № 244<…>.

5.

Цей наказ набирає чинності з дня офіційного опублікування.

<…>

 

Голова О. Папаіка

 

 

Порядок ведення реєстру виданих та отриманих податкових накладних

Затверджено наказом від 24 грудня 2010 року № 1002

 

1. Упровадження реєстру виданих та отриманих податкових накладних (далі — Реєстр) обумовлене вимогами пункту 201.15 статті 201 розділу V Податкового кодексу України (далі — Кодекс).

Реєстр

є формою для запису (реєстрації) виданих та отриманих податкових накладних.

Виправлення помилки в

Реєстрі здійснюється методом «сторно» за правилами, передбаченими для бухгалтерського обліку, у момент виявлення таких помилок.

Коригування помилкових записів у

Реєстрі не призводить до потреби формування нових (уточнюючих) реєстрів.

2.

Реєстр ведеться особами, зареєстрованими як платники податку на додану вартість.

Якщо не зареєстровані платниками податку на додану вартість філії та інші структурні підрозділи платника податку самостійно здійснюють придбання/постачання товарів/послуг та проводять розрахунки з постачальниками/споживачами, то зареєстрований платник податку, до складу якого входять такі структурні підрозділи, може делегувати філії або структурному підрозділу право ведення частини

Реєстру в межах діяльності такої філії (структурного підрозділу). Для цього платник податку повинен кожній філії та структурному підрозділу присвоїти окремий числовий код (номер, шифр), про що письмово проінформувати орган державної податкової служби за місцем його реєстрації як платника податку на додану вартість. У разі якщо платником податку делеговано філіям або структурним підрозділам право ведення частин Реєстрів, дані таких частин Реєстрів є складовими частинами Реєстру платника податку.

Під час виконання договорів про спільну діяльність, договорів управління майном та угод про розподіл продукції

Реєстр ведеться особою, яка веде облік результатів такої діяльності.

Платники податку на додану вартість складають окремі

Реєстри за такими видами діяльності:

сільськогосподарські підприємства, які застосовують спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського та лісового господарства, а також рибальства відповідно до

статті 209 розділу V Кодексу;

сільськогосподарські підприємства усіх форм власності, які відповідають критеріям, визначеним

статтею 209 Кодексу, але які не обрали спеціальний режим оподаткування діяльності у сфері сільського, лісового господарства та рибальства та реалізують молоко, худобу, птицю, вовну власного виробництва, а також молочні продукти, молочну сировину та м'ясопродукти, вироблені у власних переробних цехах;

переробні підприємства усіх форм власності, які згідно з

пунктом 1 підрозділу 2 розділу XX Кодексу за реалізовані ними молоко, молочну сировину та молочні продукти, м'ясо та м'ясопродукти, іншу продукцію переробних тварин, закуплених у живій вазі (шкури, субпродукти, м'ясо-кісткове борошно), у повному обсязі спрямовують суми податку на додану вартість до спеціального фонду державного бюджету.

3.

Реєстр ведеться в електронному вигляді у форматі, затвердженому центральним органом податкової служби, та за власним бажанням платника у паперовому вигляді.

Платники податку щомісяця в строки, що передбачені для подання податкової звітності (календарний місяць), у тому числі для яких встановлено звітний податковий період — квартал, подають органу державної податкової служби копії записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних за такий період в електронному вигляді. Реєстри можуть подаватися:

за допомогою телекомунікаційних мереж загального користування з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису (за умови отримання їх у визначеному законодавством України порядку) у форматі, затвердженому центральним органом податкової служби;

на електронних носіях.

4.

При проведенні планової або позапланової виїзної документальної перевірки платник податку зобов'язаний забезпечити доступ посадових осіб органів державної податкової служби до Реєстру.

5.

У службовому полі Реєстру для відмітки про тип декларації (рядки 011 — 012) та службовому полі для відмітки про форму податкової декларації (рядки 021 — 024) вказується позначка (х) у рядку службового поля, яке відповідає типу та формі декларації.

У службовому полі

Реєстру (рядок 013) вказується номер порції Реєстру від 01 до 99.

У разі ведення частини

Реєстру філіями та структурними підрозділами платника (відповідно до пункту 2 цього Порядку) у службовому полі 04 «Платник» зазначається найменування платника і через дріб найменування та код (номер, шифр), установлений для цих філій та інших структурних підрозділів.

Особа, яка веде облік результатів під час виконання договорів про спільну діяльність або договорів управління майном, веде окремі

Реєстри із зазначеної діяльності.

6.

У Реєстрі окремо обліковуються операції:

з постачання товарів/послуг, які оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків чи 0 відсотків, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування;

з придбання товарів/послуг з метою використання у господарській діяльності платника для здійснення операцій, які оподатковуються податком на додану вартість за ставкою 20 відсотків чи 0 відсотків, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування, а також тих, які не призначаються для використання у господарській діяльності цього платника податку.

7.

Реєстр є основою для відображення зведених результатів такого обліку в податкових деклараціях з податку на додану вартість.

8.

У розділі I Реєстру відображаються податкові накладні, видані у випадках, визначених пунктом 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА від 21.12.2010 № 969, розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), вантажні митні декларації (далі — ВМД).

8.1.

Облік виданих податкових накладних проводиться у день виникнення податкових зобов'язань, дата виникнення яких визначається відповідно до вимог статті 187 розділу V Кодексу.

8.2.

Облік операцій з постачання товарів/послуг ведеться на підставі податкової накладної та розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної).

8.3.

Записи на підставі розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної) здійснюються у разі здійснення коригування сум податкових зобов'язань відповідно до статті 192 розділу V Кодексу.

8.4.

Облік операцій з постачання товарів/послуг, які не є об'єктом оподаткування податком на додану вартість відповідно до вимог статті 196 розділу V Кодексу, ведеться на підставі документів бухгалтерського обліку.

9.

Особливості заповнення деяких граф розділу I Реєстру.

9.1.

У графі 1 записується порядковий номер податкової накладної (порядковий номер податкової накладної відповідає порядковому номеру запису в Реєстрі), розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної).

9.2.

У графі 2 вказується дата виписки податкової накладної.

9.3.

У графі 3 вказується порядковий номер податкової накладної, що відповідає номеру з графи 1, номер розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної).

У разі якщо платником здійснюються експортні операції, у графі 3 проставляється номер ВМД.

9.4.

У графі 4 зазначається вид документа згідно з такими позначеннями:

ПН — податкова накладна.

У разі виписки податкової накладної по окремих операціях, визначених у

пункті 8 Порядку заповнення податкової накладної, затвердженого наказом ДПА від 21.12.2010 № 969, до виду документа додається код операції (наприклад, ПН — податкова накладна, ПН01 — податкова накладна, виписана на суму перевищення звичайної ціни над фактичною);

РК — розрахунок коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (

додаток 2 до податкової накладної);

ВМД — вантажна митна декларація;

БО — документ бухгалтерського обліку.

У разі якщо дані документа включаються до уточнюючих розрахунків за звітний (податковий) період, до виду документа додається літера «У» (наприклад, ПН — податкова накладна, ПНУ — податкова накладна, яку включено до уточнюючих розрахунків).

9.5.

У графі 5 вказується найменування (прізвище, ім'я, по батькові — для фізичної особи — підприємця) покупця.

9.6.

У графі 6 вказується індивідуальний податковий номер покупця — платника податку на додану вартість.

9.7.

У графах 7 — 12 відображається інформація щодо постачання товарів/послуг.

9.8.

У разі здійснення записів на підставі розрахунку коригування кількісних і вартісних показників (додаток 2 до податкової накладної) такі записи здійснюються з відповідним знаком (+ чи -).

10.

У розділі II Реєстру відображаються отримані податкові накладні, розрахунки коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), ВМД, а також інші документи, на підставі яких здійснюється облік операцій з придбання товарів/послуг. Згідно з пунктами 201.10 та 201.11 статті 201 розділу V Кодексу такими документами є:

товарні чеки або інші розрахункові документи, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг, або первинні документи, складені відповідно до

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг, копії яких додаються до заяви зі скаргою на постачальника цих товарів/послуг, що додається покупцем товарів/послуг до податкової декларації за звітний (податковий) період, — у разі відмови з боку продавця цих товарів/послуг надати податкову накладну або при порушенні ним порядку її заповнення та порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних;

транспортний квиток, готельний рахунок або рахунок, який виставляється платнику податку за послуги зв'язку, інші послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку, що містять загальну суму платежу, суму податку та податковий номер продавця, крім тих, форма яких встановлена міжнародними стандартами;

касові чеки, які містять суму отриманих товарів/послуг, загальну суму нарахованого податку (з визначенням фіскального номера та податкового номера постачальника), на загальну суму отриманих товарів/послуг не більше 200 гривень за день (без урахування податку).

10.1.

Придбання або виготовлення товарів/послуг та придбання (будівництво, спорудження) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи) на митній території України відображається на підставі податкових накладних, розрахунків коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), а також інших подібних документів, зазначених вище.

10.2.

Операції з ввезення товарів на митну територію України відображаються на підставі митної декларації, оформленої відповідно до вимог законодавства.

10.3.

Операції з отримання послуг від нерезидента на митній території України відображаються на підставі податкової накладної, податкові зобов'язання за якою включені до податкової декларації попереднього періоду.

10.4.

Облік придбаних товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість, ведеться на підставі документів, що засвідчують постачання таких товарів/послуг.

11.

Особливості заповнення деяких граф розділу II Реєстру.

11.1.

У графі 1 проставляється номер запису податкової накладної, розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної (додаток 2 до податкової накладної), інших подібних документів, указаних у пунктах 201.10 та 201.11 статті 201 розділу V Кодексу, та документа, який засвідчує факт придбання товарів, ВМД. Указаний номер запису переноситься на зазначений документ.

11.2.

У графі 2 вказується дата отримання податкової накладної чи іншого документа, указаного в підпункті 11.1 цього пункту.

11.3.

До граф 3, 4 переносяться відповідні реквізити податкової накладної чи іншого документа, указаного в підпункті 11.1 цього пункту.

11.4.

У графі 5 зазначається вид документа згідно з такими позначеннями:

ПН — податкова накладна;

РК — розрахунок коригування до податкової накладної (

додаток 2 до податкової накладної);

ВМД — вантажна митна декларація;

ЧК — касовий чек;

ТК — транспортний квиток;

ГР — готельний рахунок;

ПЗ — рахунок за послуги зв'язку;

ПО — послуги, вартість яких визначається за показниками приладів обліку;

ЗП — заява платника та копії товарних чеків або інших розрахункових документів, що засвідчують факт сплати податку у зв'язку з придбанням таких товарів/послуг або копії первинних документів, складених відповідно до

Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що підтверджують факт отримання таких товарів/послуг відповідно до пункту 201.10 статті 201 розділу V Кодексу;

НП — документ, що засвідчує придбання товарів/послуг на митній території України в осіб, які не зареєстровані як платники податку на додану вартість.

У разі якщо дані документа включаються до уточнюючих розрахунків за звітний період, до виду документа додається літера «У» (наприклад, ПН — податкова накладна, ПНУ — податкова накладна, яку включено до уточнюючих розрахунків).

11.5.

У графі 6 вказується найменування (прізвище, ім'я, по батькові — для фізичної особи — підприємця) постачальника.

У разі придбання товарів за межами митної території України та отримання послуг від нерезидента на митній території України у графі 6 проставляються країна нерезидента та найменування (прізвище, ім'я, по батькові /за наявності/ — для фізичної особи) нерезидента.

11.6.

У графі 7 вказується індивідуальний податковий номер постачальника — платника податку на додану вартість.

У разі якщо товари/послуги, придбані в нерезидента, не призначаються для використання у господарській діяльності або придбані з метою їх використання для постачання послуг за межами митної території України або послуг, місце постачання яких визначається відповідно до

пункту 186.3 статті 186 розділу V Кодексу, у графі 7 відображається умовний ІПН «200000000000».

Якщо товари/послуги придбані в нерезидента, у графі 7 відображається умовний ІПН «300000000000».

У разі якщо товари/послуги придбані в особи, яка не зареєстрована як платник податку, у графі 7 відображається умовний ІПН «400000000000».

11.7.

У графі 8 вказується загальна сума, включаючи податок на додану вартість.

11.8.

У графах 9, 11, 13 та 15 вказується вартість товарів/послуг та основних фондів без податку на додану вартість.

У разі здійснення записів на підставі розрахунку коригування до податкової накладної (

додаток 2 до податкової накладної) такі записи здійснюються з відповідним знаком (+ чи -).

11.9.

У графах 10, 12, 14 та 16 вказується сплачена (нарахована) сума податку на додану вартість за товарами/послугами та основними фондами, визначена виходячи з їх вартості, зазначеної у графах 9, 11, 13 та 15 (відповідно).

Сума податку на додану вартість, указана в графах 12, 14 та 16, до податкового кредиту не включається.

У разі придбання у платника податку на додану вартість товарів/послуг та основних фондів, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування, а також придбання в особи, незареєстрованої платником податку на додану вартість, у графах 10, 12, 14 та 16 робиться позначка «

Æ».

У разі здійснення записів на підставі розрахунку коригування кількісних і вартісних показників (

додаток 2 до податкової накладної) такі записи здійснюються з відповідним знаком (+ чи -).

11.10.

Якщо платником проводиться розподіл сум податкового кредиту відповідно до пункту 199.1 статті 199 та/або абзацу другого підпункту «а» підпункту 209.15.1 пункту 209.15 статті 209 розділу V Кодексу, в останній день звітного (податкового) періоду робиться запис щодо коригування записів податкових накладних, відповідно до яких придбавались такі товари/послуги.

При цьому у графі 5 до виду документа додається літера «Р» (наприклад, ПН — податкова накладна, ПНР — податкова накладна, по якій проведено розподіл суми податкового кредиту).

Сума коригування відповідає частці використання таких товарів/послуг в операціях, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування та/або використовуються в операціях сільськогосподарського виробництва за звітний період.

У разі проведення коригування сум податкового кредиту по операціях, звільнених від оподаткування, та тих, що не є об'єктом оподаткування, проводяться такі записи: із знаком (-) у графах 9, 10 та одночасно зі знаком (+) у графах 11, 12.

У разі проведення коригування сум податкового кредиту по операціях, що частково використовуються в сільськогосподарському виробництві, на суму коригування проводяться такі записи: із знаком (-) у графах 8, 9, 10 та одночасно робиться запис зі знаком (+) у графах 8, 9, 10

Реєстру по сільськогосподарських операціях.

12.

Платники податку за звітний (податковий) період визначають підсумки щоденно зареєстрованих операцій та окремо визначають підсумки для уточнюючих розрахунків.

 

Директор Департаменту адміністрування податку на додану вартість Ю. Лапшин

 

img 1

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі