Теми статей
Обрати теми

Звітність: способи подання

Редакція БТ
Стаття

ЗВІТНІСТЬ:

способи подання

 

Нововведення в оподаткуванні, запровадження ЄВС — змінили не лише правила оподаткування, а й форми звітів, а також певною мірою — способи їх подання.

У сьогоднішній статті ми розповімо про те, яким способом з 2011 року можна подавати звіти до ДПС, соцфондів та органів статистики.

Вікторія МЯКОТА, економіст-аналітик Видавничого будинку «Фактор»

 

Податкові звіти

Після набуття чинності

ПКУ змінилися не лише форми податкових звітів, деякою мірою зміни зачепили й способи подання звітів.

Згідно з

п. 49.1 ПКУ податкова декларація подається за звітний період у встановлені ПКУ строки до органу ДПС за місцем перебування на обліку платника податків.

Платник податків зобов'язаний подавати податкові декларації за кожним окремим податком, платником якого він є згідно з

ПКУ, незалежно від того, чи здійснював такий платник податку у звітному періоді госпдіяльність (п. 49.2 ПКУ). Отже, навіть за відсутності діяльності підприємство, що є платником ПДВ (має свідоцтво) та податку на прибуток, повинне подавати податкові декларації з ПДВ та з податку на прибуток.

У табл. 1 наведемо способи подання податкових декларацій, необхідність яких зумовив

ПКУ, що набрав чинності з 2011 року, та інших звітів, які подаються до ДПС.

 

Таблиця 1.

Способи подання звітності до ДПС

Звіт

Спосіб подання

Чим регламентовано

Податкова декларація (загальне правило, установлене п. 49.3 ПКУ)

1) особисто платником податків або уповноваженою на це особою

П.п. «а» п. 49.3 ПКУ

2) надсилається поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення (не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку поданння)

П.п. «б» п. 49.3 ПКУ

3) засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб у порядку, визначеному законодавством. На сьогодні регламентується Інструкцією № 233.
Великі та середні підприємства обов'язково подають податкові декларації в електронній формі (п. 49.4 ПКУ)

П.п. «в» п. 49.3 ПКУ

Звіт про суми податкових пільг (додаток до Порядку № 1233)

Порядком № 1233 способи подання цього звіту не регламентовано

Звіт про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форма № ЗВР-1

Порядком № 614 способи подання звітів не регламентовано

Довідка про використані розрахункові книжки

 

При особистому способі подання

факт прийняття податкової звітності підтверджується штампом «ОТРИМАНО» з датою реєстрації документа та реєстраційним номером, що проставляються на другому примірнику звіту (п. 4.8 Методрекомендацій № 827).

При поданні звітності

в електронному вигляді факт прийняття звіту в електронній формі ДПС підтверджується квитанцією № 2, а датою і часом подання звіту в електронному вигляді є дата і час, зафіксовані в квитанції № 1 (п.п. 4.13.8 Методрекомендацій № 827).

Електронна форма для великих та середніх підприємств

. Для великих та середніх підприємств п. 49.4 ПКУ встановлено обов'язкове подання податкових декларацій в електронній формі з реєстрацією електронного підпису. Інші платники податків подають зазначений розрахунок в електронному вигляді засобами електронного зв'язку з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису підзвітних осіб за бажанням. Не проти цього й податківці, про що свідчать консультації в ЄБПЗ.

Як бачимо,

з 2011 року середнім та великим підприємствам ПКУ не надає права вибору способу подання податкових декларацій, вони тепер зобов'язані звітувати в електронному вигляді.

При віднесенні підприємств до великих та середніх слід орієнтуватися на норми

ч. 7 ст. 63 ГКУ:

— до

малих належать підприємства, в яких середньооблікова чисельність працюючих за звітний (фінансовий) рік не перевищує 50 осіб, а валовий дохід не перевищує 70 млн грн.;

— до

великих належать підприємства, в яких середньооблікова чисельність працюючих перевищує 250 осіб, а валовий дохід перевищує 100 млн грн.;

— решта підприємств вважається

середніми.

Таким чином,

з 2011 року підприємства з чисельністю понад 50 осіб та валовим оборотом, що перевищує 70 млн грн., зобов'язані подавати податкові декларації в електронному вигляді з реєстрацією електронного підпису.

З порядком подання звітності в електронному вигляді можна ознайомитися в наших консультаціях:

— «

Подавати електронний звіт до ЦОЕЗ можна без допомоги посередника» // «БТ», 2009, № 36, с. 47;

— «

Електронна звітність — подаємо звіт не виходячи з офісу» // «БТ», 2009, № 31, с. 41.

Хто може надіслати податкову декларацію поштою?

Відповідно до п. 49.5 ПКУ в разі, якщо платник податку вирішив надіслати податкову декларацію поштою, він зобов'язаний зробити це на адресу відповідного органу державної податкової служби не пізніше ніж за 10 днів до закінчення граничного строку подання податкової декларації. Ураховуючи, що згідно з п. 49.4 ПКУ для великих та середніх підприємств установлено обов'язкове подання в електронній формі, вони надіслати звіт поштою не зможуть. Аналогічне роз'яснення міститься в ЄБПЗ.

Отже,

надіслати поштою податкові декларації, як і подати особисто, зможуть тільки платники податків, які належать до малих підприємств, а також підприємці.

У разі надсилання поштою податкової декларації з податку на додану вартість можуть виникнути складнощі при поданні

копій записів у реєстрах виданих та отриманих податкових накладних в електронному вигляді, що передбачено п. 201.15 ПКУ. У статті «Електронні реєстри податкових накладних: актуальні питання» («БТ», 2010, № 37, с. 19) для випадку надсилання декларації поштою ми рекомендували вкласти в поштове відправлення носій інформації (дискету або диск), на який буде записано електронну копію реєстру. Однак не виключені технічні труднощі, пов'язані з отриманням такої інформації (наприклад, дискета може не читатися в податковій інспекції), тому бажано до закінчення строку подання податкової звітності уточнити це питання в податковій інспекції та за необхідності принести особисто електронний варіант.

Зауважимо, що в

п. 9 Порядку № 41 копії записів у реєстрах віднесено до звітності з ПДВ. У декларації з ПДВ є спеціальне поле, в якому ставиться відмітка про одночасне подання реєстрів. Крім того, у листі ДПАУ від 16.03.11 р. № 7273/7/16-1117 податківці вказали, що копії записів у реєстрах подаються разом з декларацією. Тільки квартальні платники ПДВ, які подають реєстри щомісячно, подають декларацію без реєстрів.

Нюанси при поданні звітності в електронному вигляді

. В окремих випадках може виникнути ситуація, коли, крім звітності в електронному вигляді, необхідно буде подати документи в паперовому вигляді особисто.

Так,

до податкової декларації з ПДВ* для отримання права на податковий кредит платник податків може подавати Заяву про відмову постачальника надати податкову накладну (порушення ним порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних) (Д8) (додаток 8) у випадку:

— відмови постачальника надати податкову накладну;

— порушення порядку заповнення та/або порядку реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних.

* Про порядок заповнення оновленої форми декларації читайте у статті «Нова форма декларації з ПДВ: вивчаємо та заповнюємо» // «БТ», 2011, № 14, с. 18.

При цьому до такої заяви платник ПДВ повинен

додати копії товарних чеків або інших розрахункових документів, які засвідчують факт сплати ПДВ у зв'язку з придбанням товарів/послуг, або копії первинних документів, що підтверджують отримання таких товарів/послуг. От і виходить, що, крім направлення декларації з ПДВ з додатком Д8 в електронному вигляді, платнику ПДВ необхідно подати копії необхідних документів в порядку, визначеному для подання податкової звітності в паперовому вигляді. На це податківці вказали в листі ДПАУ від 16.03.11 р. № 7273/7/16-1117.

Крім того, згідно з

п. 18 розд. ІІІ Порядку № 41 за наявності експортних операцій (заповнено ряд. 2.1 декларації) до декларації додаються оригінали митних декларацій (примірники декларанта). І платники, які подають декларацію в електронному вигляді, оригінали митних декларацій (примірників декларанта) подають окремо в порядку, визначеному для подання податкової звітності в паперовому вигляді.

Звіт про пільги.

Оскільки Звіт про суми податкових пільг (додаток до Порядку № 1233) не є податковою декларацією*, на його подання, на наш погляд, не поширюються вимоги щодо подання декларації, передбачені ст. 49 ПКУ. Самим Порядком № 1233 способи подання цього звіту не регламентовано.

* Про це йшлося у статті «Звіт про пільги: особливості складання нової форми» // «БТ», 2011, № 15, с. 46.

Отже, на наш погляд, платник має право самостійно вибрати будь-який із трьох способів подання, передбачених для податкової звітності. Однак у зв'язку з відсутністю форми електронного документа Звіту про пільги у програмі «Податкова звітність» прийняти його в електронній формі податківці не зможуть. Тому наразі його можна подати або на паперових носіях особисто, або поштою.

Звітність, пов'язана з використанням РРО.

При використанні РРО Порядком № 614 передбачене подання двох форм:

1)

Звіту про використання реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), форма № ЗВР-1;

2)

Довідка про використані розрахункові книжки.

Обидва ці звіти не є податковими деклараціями, а отже, на їх подання, як і на подання

Звіту про суми податкових пільг, не поширюються вимоги щодо подання декларації, передбачені ст. 49 ПКУ. Але це не забороняє платнику податків подавати такі звіти в електронному вигляді, тим більше, що у програмі «Податкова звітність» ці звіти є.

У

Порядку № 614 не описані способи подання цих звітів. Ураховуючи, що при поданні звітності за останній місяць календарного року разом з нею подаються ще й періодичні звіти за минулий календарний рік, надруковані на кожному РРО, у цьому випадку звіти доведеться подати особисто.

Докладніше про порядок заповнення та подання цих звітів читайте у статті «

Звіт про використання РРО та РК: нюанси складання та подання» // «БТ», 2009, № 18, с. 31.

Фінзвітність до ДПС

. З 2011 року всі підприємства, крім малих, подають до своєї ДПС квартальну фінзвітність, а малі — річну фінзвітність (п. 2 Порядку № 419)**. У разі подання податкових декларацій в електронному вигляді підприємство може подати і фінзвітність в електронному вигляді. Але оскільки фінзвітність не є податковою декларацією, обов'язку з її подання саме в електронному вигляді немає.

* Див. ком. «Фінзвітність — зміни в порядку подання» // «БТ», 2011, № 18-19, с. 4.

Чи потрібна довіреність при поданні декларації?

При безпосередньому поданні податкових декларацій до ДПС згідно з п.п. «а» п. 49.3 ПКУ вони подаються «особисто платником податків або уповноваженою на це особою». З цього формулювання можна зробити висновок, що фізичні особи — підприємці в будь-якому разі повинні подавати податкові декларації або особисто, або уповноважити на це іншу фізичну особу, видавши їй довіреність. У цьому випадку повинна складатися нотаріально посвідчена довіреність. Це випливає з п. 19.2 ПКУ та ст. 245 ЦКУ. Наразі податківці широко не запровадили це у практику, але подібні вимоги щодо пред'явлення довіреності іноді трапляються (наприклад, якщо за підприємця — чоловіка декларацію подає його бухгалтер — жінка, тобто не сам підприємець).

Що стосується декларацій

юридичних осіб, то тут про подання «особисто платником податків» говорити не можна, оскільки, на відміну від підприємця, юрособу не може уособлювати одна людина. Керівник (наприклад, директор) юрособи не тотожний самому підприємству, він є лише представником його інтересів. Тому податкові декларації підприємства з точки зору ПКУ може бути подано тільки «уповноваженою на це особою». Факт уповноваженості цієї особи підтверджує довіреність. При цьому без довіреності від імені підприємства може діяти його керівник (ч. 5 ст. 65 ГКУ). Але враховуючи, що здебільшого директори звіти до податкової не здають зважаючи на свою зайнятість чи з інших причин, зазвичай це робить бухгалтер, а то і просто кур'єр. От їм і знадобиться довіреність, яка підтверджує їх повноваження на подання декларації від імені підприємства. Така довіреність не потребує нотаріального посвідчення, достатньо скріпити її печаткою юрособи (ч. 1 ст. 246 ЦКУ).

І ще. На звіти, які не є податковими деклараціями (звіти про пільги, пов'язані із застосуванням РРО, фінзвітність), на наш погляд, вимоги щодо подання звітності «

особисто платником податків або уповноваженою на це особою» не поширюються. Тому надавати довіреність при їх поданні іншою особою ніж підприємець або керівник підприємства не потрібно.

 

Звіти до соцфондів

ПФУ

. Із запровадженням ЄВС з 2011 року введено нову форму звіту. Так, роботодавці щомісячно подають додаток 4 до Порядку № 22-2. Порівняно з торішнім пенсійним додатком 4, що подавався до 2011 року, додаток 4 до Порядку № 22-2, що подається з цього року, не можна надіслати поштою. У Порядку № 22-2 є пряма норма, яка вказує на те, що звіт, направлений поштою, не вважається поданим (п. 2.11). Строк подання звітів — не пізніше 20 числа місяця, наступного за базовим звітним місяцем (п. 3.1 Порядку № 22-2).

Способи подання звітності з ЄВС наведено в табл. 2 (с. 19). Про порядок заповнення та подання

додатка 4 до Порядку № 22-2 читайте в Темі тижня «Звітність щодо єдиного внеску» // «БТ», 2011, № 6, с. 24.

При поданні звітності на паперових носіях безпосередньо до ПФУ може виникнути необхідність делегувати повноваження відповідальній особі підприємця або підприємства, видавши їй довіреність у порядку, описаному нами для податкових декларацій (див. розділ «Податкові звіти» на с. 15). Це випливає з

п. 2.1 Порядку № 22-2, згідно з яким звіт до ПФУ подається особисто фізичною особою, страхувальником або відповідальною особою фізичної особи чи страхувальника.

ФТВП

. Починаючи зі звіту за перший квартал 2011 року страхувальники-роботодавці, які виплачують допомоги своїм працівникам з ФТВП, щоквартально подають оновлені форми Ф4-ФСС з ТВП і Ф14-ФСС з ТВП, наведені в додатках до Порядку № 4. Строк подання звітів — не пізніше 20 числа наступного за звітним періодом місяця (п. 4.1 Порядку № 4).

Нагадаємо: оновлені форми звітів щоквартально слід подавати не завжди. Докладніше про це читайте у статті «

Нова звітність до ФТВП: заповнюємо та подаємо» // «БТ», 2011, № 15, с. 25.

При поданні звітності на паперових носіях, як і щодо звіту до ПФУ та податкових декларацій, ці форми також має бути подано страхувальником або відповідальною особою страхувальника (

п. 3.1 Порядку № 4), що спричинює необхідність делегувати повноваження відповідальній особі підприємця або підприємства у вигляді довіреності (див. розділ «Податкові звіти» на с. 15).

ФНВ

. Після запровадження ЄВС роботодавці-страхувальники подають до ФНВ два звіти.

Перший

річний Відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності за формою згідно з додатком 5 до Порядку № 30.

Строк подання —

не пізніше 24 січня року, наступного за звітним. Подається всіма страхувальниками.

Другий

квартальний Звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, наведений у додатку до постанови правління ФНВ від 30.11.10 р. № 31. Його подають страхувальники, в яких станом на звітну дату є заборгованість зі сплати коштів до ФНВ, що виникла до 01.01.11 р. (сальдо за Кт 656 на звітну дату). Останній період подання звіту — квартал, що передує кварталу погашення заборгованості за внесками до ФНВ. Строк подання — до 20 квітня (не пізніше 19 квітня); до 20 липня (не пізніше 19 липня); до 20 жовтня (не пізніше 19 жовтня); до 25 січня (не пізніше 24 січня).

Заповнюється в порядку, описаному в

Методрекомендаціях № 256 // «БТ», 2011, № 17, с. 5.

Способи подання названих вище звітів не регламентовано ні

Порядком № 30, ні постановою правління ФНВ від 30.11.10 р. № 31. Ураховуючи, що постановою правління ФНВ від 30.11.10 р. № 56 скасовано постанову правління ФНВ «Про затвердження Порядку подання електронних звітів до робочих органів Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань
України» від 26.02.09 р. № 16
, яким регламентувалося подання звітності до ФНВ в електронному вигляді, зазначені звіти подаватимуться тільки на паперових носіях.

ФБ.

Після запровадження ЄВС будь-якої спеціальної звітності, яку необхідно було б подавати до ФБ за періоди, починаючи з 2011 року, не з'явилося. Щоквартальний звіт щодо страхових коштів, який подається за періоди до 2011 року, скасовано наказом Мінпраці від 29.11.10 р. № 381 // «БТ», 2011, № 4, с. 6. Тому навіть у ситуації, коли в підприємства на 01.01.11 р. залишилася заборгованість перед ФБ, нічого подавати до ФБ за періоди після цієї дати не потрібно (аналога квартального звіту до ФНВ для ФБ немає).

Проте в роботодавців, як і до 2011 року, зберігся обов'язок з подання звітів про зайнятість працівників. Необхідність подання цих звітів передбачена

ст. 20 Закону України «Про зайнятість населення» від 01.03.91 р. № 803-XII, а форми та інструкції з їх заповнення передбачені наказом № 420.

Отже, підприємстві повинні подавати:

форму № 3-ПН «Звіт про наявність вакансій»;

форму № 4-ПН (план) « Звіт про заплановане вивільнення працівників»;

форму № 4-ПН (факт) « Звіт про фактичне вивільнення працівників»;

форму № 5-ПН « Звіт про прийнятих працівників».

Але про способи подання таких звітів у

наказі № 420 нічого не зазначено. На практиці ці звіти здебільшого роботодавці подають особисто. Не виключена можливість їх подання в електронному вигляді згідно з Тимчасовим порядком подання електронних звітів до органів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, затвердженим наказом Держцентру зайнятості від 12.03.09 р. № 17*. У листі ФБ від 14.10.10 р. № ДЦ-11-6666/0/6-10 (ком. у «БТ», 2010, № 50, с. 7) зазначено три способи подання звітності:

— у паперовому вигляді, особисто відвідавши центр зайнятості;

— надіслати поштою;

— в електронному вигляді з використанням ЕЦП за допомогою оператора електронної звітності.

* Про те, як це зробити, читайте у статті «Звітність до центру зайнятості: як обійти перешкоди» // «БТ», 2009, № 38, с. 18.

Зверніть увагу: з 2011 року з'явилася відповідальність посадових осіб підприємств та роботодавців-підприємців за неподання форми № 5-ПН, передбачена

ст. 1653 КпАП**.

** Докладніше про це читайте в конс. «З 2011 року передбачено адмінвідповідальність за неподання форми № 5-ПН» // «БТ», 2011, № 22, с. 33.

Крім того, роботодавці, які використовують кошти ФБ,

для отримання сум дотацій подають до ФБ:

— для дотацій згідно з

Порядком № 1 — Довідку про нараховану та виплачену заробітну плату особі, працевлаштованій за направленням центру зайнятості, використання робочого часу працівника та сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування (у редакції постанови правління ФБ від 16.12.10 р. № 222 // «БТ», 2011, № 8, с. 9);

для дотацій згідно з Порядком № 82 — Довідку про нараховану та виплачену заробітну плату особі, працевлаштованій з наданням дотації, та сплату страхових внесків та/або сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування відповідно до законодавства (додаток 2 до Порядку № 82).

Ці довідки роботодавець подає перед отриманням дотацій. Способи їх подання не регламентовано. Тому на практиці ці форми здебільшого роботодавці подають особисто на паперових носіях.

 

Таблиця 2.

Способи подання звітності до соцфондів

Звіт

Спосіб подання

Чим регламентовано

1

2

3

До ПФУ

Додатки 4, 5 і 6 до Порядку № 22-2

1) в електронній формі з використанням ЕЦП через центр обробки електронних звітів згідно з Порядком подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі, затвердженим постановою правління ПФУ від 19.04.07 р. № 7-7. У цьому разі звіт на паперових носіях не подається.
Електронну форму звіту страхувальники формують з використанням спеціального програмного забезпечення, актуальні версії якого безоплатно повинні надаватися в органі ПФУ за місцем узяття на облік та розміщені на офіційному сайті ПФУ (п. 2.3 Порядку № 22-2)

П.п. 2.2 Порядку № 22-2

2) на паперових носіях, завірених підписом керівника страхувальника та скріплених печаткою (за наявності), разом з електронною формою на електронних носіях інформації. Електронна форма звіту повинна відповідати звіту на паперових носіях (п. 2.10 Порядку № 22-2)

3) на паперових носіях, якщо у страхувальника кількість застрахованих осіб не більше 5. Нагадаємо: пенсійний додаток 4 можна було подавати на паперових носіях у 2010 році, якщо кількість застрахованих осіб не перевищувала 10

До ФТВП

Форма Ф4-ФСС з ТВП (додаток 1 до Порядку № 4)

За вибором страхувальника:
1. У паперовій формі.
2. В електронній формі. Електронна форма повинна відповідати звітам на паперових носіях (п. 3.6 Порядку № 4). Регламентовано Тимчасовим порядком № 7.
3. Надсилаються поштою з повідомленням про вручення та описом вкладення не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання звітів. Якщо поштове відправлення втрачене або зіпсоване, роботодавець повинен протягом 5 робочих днів із дня отримання повідомлення про втрату або псування поштового відправлення надіслати поштою або надати особисто (на вибір) до органу ФТВП другий примірник звіту

П. 3.2 Порядку № 4

Форма Ф14-ФСС з ТВП (додаток 2 до Порядку № 4)

До ФНВ

Відомість розподілу чисельності працівників, річного фактичного обсягу реалізованої продукції (робіт, послуг) за видами економічної діяльності (додаток 5 до Порядку № 30)

У п. 3.10 Порядку № 30 спосіб подання не регламентовано

Звіт щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (додаток до постанови правління ФНВ від 30.11.10 р. № 31)

Ні у постанові від 30.11.10 р. № 31, ні в Методрекомендаціях № 256 спосіб подання не регламентовано. На практиці подавався особисто

До ФБ

Форма № 3-ПН

У наказі № 420 спосіб подання не регламентовано. На практиці подаються особисто

Форма № 4-ПН (план)

Форма № 4-ПН (факт)

Форма № 5-ПН

 

Звіти до органів статистики

На сьогодні фінансову звітність та статистичні звіти до органів статистики можна подати або особисто, або в електронному вигляді.

Можливість подання звітності в електронному вигляді до органів статистики на сьогодні регламентується

Порядком № 3. Згідно з цим Порядком в електронному вигляді подаються як фінансова звітність, так і статистичні звіти, за якими існує можливість подання в електронному вигляді. При цьому подавати чи ні звітність в електронному вигляді, вирішує підприємство самостійно (п. 3.1 Порядку № 3). Нав'язувати цей спосіб подання органи статистики не мають права.

Датою прийняття електронного звіту буде дата першої квитанції за умови отримання другої квитанції (

п. 3.3 Порядку № 3).

 

Документи і скорочення статті

ПКУ

— Податковий кодекс України від 02.12.10 р. № 2755-VI.

ГКУ

— Господарський кодекс України від 16.01.03 р. № 436-IV.

КпАП

— Кодекс України про адміністративні правопорушення від 07.12.84 р. № 8073-X.

ЦКУ

— Цивільний кодекс України від 16.01.03 р. № 435-IV.

Порядок № 1233

— Порядок обліку сум податків та зборів, не сплачених суб'єктом господарювання до бюджету у зв'язку з отриманням податкових пільг, затверджений постановою КМУ від 27.12.10 р. № 1233.

Порядок № 419

— Порядок подання фінансової звітності, затверджений постановою КМУ від 28.02.2000 р. № 419.

Порядок № 41

— Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затверджений наказом ДПАУ від 25.01.11 р. № 41.

Інструкція № 233

— Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв'язку, затверджена наказом ДПАУ від 10.04.08 р. № 233.

Порядок № 614

— Порядок подання звітності, пов'язаної із застосуванням реєстраторів розрахункових операцій або використанням книг обліку розрахункових операцій (розрахункових книжок), затверджений наказом ДПАУ від 01.12.2000 р. № 614.

Методрекомендації № 827

— Методичні рекомендації щодо централізованого приймання та комп'ютерної обробки податкової звітності платників податків в ОДПС України, затверджені наказом ДПАУ від 31.12.08 р. № 827.

Порядок № 7-7

— Порядок подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі, затверджений постановою правління ПФУ від 19.04.07 р. № 7-7.

Порядок № 22-2

— Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затверджений постановою правління ПФУ від 08.10.10 р. № 22-2.

Порядок № 4

— Порядок формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, затверджений постановою правління ФТВП від 18.01.11 р. № 4.

Тимчасовий порядок № 7

— Тимчасовий порядок формування та приймання звітів по коштах Фонду (форма Ф4-ФСС з ТВП) на магнітних носіях, затверджений постановою правління ФТВП від 03.03.06 р. № 7.

Порядок № 30

— Порядок віднесення страхувальників до класу професійного ризику виробництва з урахуванням виду їх економічної діяльності та проведення перевірок достовірності поданих страхувальниками відомостей про види економічної діяльності (у тому числі основний), затверджений постановою правління ФНВ від 30.11.10 р. № 30.

Порядок № 1

— Порядок надання роботодавцю дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних, затверджений наказом Мінпраці від 10.01.01 р. № 1.

Порядок № 82

— Порядок та строки надання дотації роботодавцю для забезпечення молоді, яка отримала вищу або професійно-технічну освіту, першим робочим місцем, затверджений наказом Мінпраці від 25.02.08 р. № 82.

Методрекомендації № 256

— Методичні рекомендації щодо порядку заповнення Звіту щодо сплати заборгованості зі сплати страхових коштів до Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України, наведені в додатку до наказу ФНВ від 06.04.11 р. № 256.

Наказ № 420

— наказ Мінпраці «Про затвердження форм звітності та інструкцій щодо їх заповнення» від 19.12.05 р. № 420.

Порядок № 3

— Порядок подання електронної звітності до органів державної статистики, затверджений наказом Держкомстату від 12.01.11 р. № 3.

ЄБПЗ

— єдина база податкових знань (www.sta.gov.ua).

РРО

— реєстратор розрахункових операцій.

ЄВС

— єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.

ПФУ

— Пенсійний фонд України.

ФТВП

— Фонд соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності.

ФБ

— Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.

ФНВ

— Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України.
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі