Теми статей
Обрати теми

Подання Розрахунку частини чистого прибутку (доходу) держпідприємствами за I квартал 2011 року

Редакція БТ
Лист від 21.04.2011 р. № 11321/7/15-0317

Подання Розрахунку частини чистого прибутку (доходу) держпідприємствами за I квартал 2011 року

 

Нагадаємо, що державні унітарні підприємства та їх об'єднання відраховують частину чистого прибутку (доходу), до державного бюджету за результатами роботи за відповідний період.

ДПАУ

листом, що коментується, роз'яснила, за якою формою складати і подавати Розрахунку частини чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до держбюджету за результатами щоквартальної фінансово-господарської діяльності (далі — Розрахунок) за I квартал 2011 року:

1)

Розрахунок подається за формою, затвердженою наказом ДПАУ від 21.05.09 р. № 259 (тобто тією же формою, що діяла у 2010 році), з урахуванням таких особливостей:

у рядку 1 заголовної частини цифру «2010» замінити на цифру «2011»;

у рядку 7 заголовної частини ставиться відмітка платника, на якого розповсюджується п. 1 постанови КМУ від 23.02.11 р. № 138;

— у

Розрахунку рядок 06 (норматив відрахування) заповнюється з урахуванням того, що державні підприємства, що є суб'єктами природних монополій, та державними підприємствами, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 млн гривень здійснюють відрахування у розмірі 30 %, а інші державні унітарні підприємства — 15 %;

2)

останній день подання Розрахунку за І квартал 2011 року припадає на 10 травня 2011 року, а останній день сплати цього платежу — 20 травня 2011 року.

(Лист ДПАУ від 21.04.11 р. № 11321/7/15-0317)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі