Теми статей
Обрати теми

З 1 квітня звітність з ПДВ за новими формами

Редакція БТ
Лист від 20.03.2012 р. № 7955/7/15-3117

З 1 квітня звітність з ПДВ за новими формами

 

Нагадаємо, що наказом МФУ від 10.02.12 р. № 143 (див. «БТ», 2012, № 10, с. 12) було внесено зміни до звітності з ПДВ.

У зв'язку з цим ДПСУ листом повідомила, що декларації з ПДВ та уточнюючі розрахунки платники цього податку, у тому числі й переробні підприємства, подають:

у березні 2012 року — за старими формами (без змін, унесених наказом № 143). При цьому переробні підприємства зобов'язані в декларації самостійно розподілити нарахований ПДВ (рядок 17 декларації з ПДВ переробного підприємства за лютий 2012 року) і перерахувати 30 % до спеціального фонду держбюджету та 70 % — на спеціальний рахунок. Цікаво, що про необхідність самостійного розподілу податківці повідомили в листі, датованому 20 березня (останнім днем подання звітності), при тому, що останній день акумуляції коштів на спецрахунках — 14 березня*;

— починаючи з 01.04.12 р., тобто зі звітності за березень 2012 року — за новою формою (з урахуванням змін, унесених наказом № 143).

* Із цього приводу див. також статтю «Держпідтримка тваринництва: правила виплати дотацій на молоко» //«БТ», 2012, № 8, с. 16.

До речі, звертаємо увагу переробних підприємств на наказ Мінагрополітики від 02.03.12 р. № 101 (коментар до нього читайте в сьогоднішньому номері на с. 4), яким затверджено форми Розрахунку розподілу суми компенсації та Відомості про виплачені суми компенсації сільськогосподарським товаровиробникам, а також порядки їх заповнення.

(Лист ДПСУ від 20.03.12 р. № 7955/7/15-3117)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі