Теми статей
Обрати теми

Кабмін затвердив Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг

Редакція БТ
Постанова від 11.04.2012 р. № 295

Кабмін затвердив Правила надання та отримання телекомунікаційних послуг

 

Правила регулюють відносини між операторами, провайдерами телекомунікацій та споживачами послуг (зокрема, таких послуг, як доступ до Інтернету, послуги мобільного зв'язку, послуги фіксованого місцевого телефонного зв'язку, послуги телефонного зв'язку, що надаються за допомогою таксофонів, послуги з використанням мереж ефірного телерадіомовлення, провідного радіомовлення і телемереж, телеграфні послуги).

Згідно з п. 14 Правил надання послуг здійснюється у випадку: (1) укладення договору відповідно до вимог, установлених Національною комісією з державного регулювання у сфері зв'язку та інформатизації (НКРЗІ). У договорі про надання послуг обов'язковим є зазначення показників якості послуг, що надаватимуться (п. 15 Правил); (2) їх оплати споживачем.

Правила містять норми про захист прав споживачів телекомунікаційних послуг (п. 35 Правил). Це, зокрема, норми про право споживачів на безоплатне отримання від оператора (провайдера) інформації про зміст, якість, вартість, порядок надання послуг та на безоплатне отримання від оператора (провайдера) рахунків за надані послуги. Нараховану суму за послуги має бути розшифровано лише за період, до якого споживач має претензії. Послуги, що надаються з використанням ідентифікаційної картки або картки попередньої оплати (тобто «знеособлено»), а не за договором, не розшифровуються.

Згідно з Правилами оператор (провайдер) не має права справляти плату за з'єднання в разі нульової тривалості послуги (п. 64 Правил).

Оплата послуг може включати як фіксовану суму, так і суму платежів залежно від обсягу наданих послуг (п. 65 Правил). Розрахунки за послуги можуть здійснюватися на умовах попередньої (авансової) та/або наступної оплати (п. 68 Правил). Порядок оплати і форма розрахунків за послуги визначаються договором.

При наданні послуг з використанням картки попередньої оплати, ідентифікаційної картки (SIM-картки, USIM-картки, R-UIM-картки) оператор (провайдер) зобов'язаний зазначати на картках термін їх дії, найменування та місцезнаходження оператора (провайдера), номер ліцензії та інформацію про порядок користування картками (п. 33 Правил). Не використані на таких картках кошти повертаються тільки протягом двох місяців після закінчення терміну дії картки і лише тим абонентам (за їх письмовою заявою), яких зареєстровано оператором у порядку, установленому НКРЗІ (п. 76 Правил). Така реєстрація абонента, який одержує послуги без укладення письмового договору, здійснюється оператором (провайдером) з наданням останнім персональних даних абонента.

Зняття інформації з телекомунікаційних мереж Правилами заборонено, крім випадків, установлених законом.

(Постанова КМУ від 11.04.12 р. № 295, набрала чинності з 23.04.12 р.)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі