Теми статей
Обрати теми

Зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу

Редакція БТ
Постанова від 26.09.2012 р. № 885

Зміни до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу

 

Кабмін до Порядку накладення штрафів за порушення законодавства про рекламу (далі — Порядок, затверджений постановою КМУ від 26.05.04 р. № 693) уніс зміни:

1) викладено в новій редакції п. 4 Порядку, з якого чітко випливає, що розміщення власне тютюнових виробів на прилавку, вітрині, у боксі в торговельних точках не є їх рекламою/стимулюванням продажу;

2) перелік підстав для накладення штрафів доповнено вже передбаченими Законом України від 22.09.11 р. № 3778-VI (див. «БТ», 2012, № 17, с. 9) забороненими діями:

розміщення реклами тютюнових виробів в Інтернеті, крім призначених для осіб веб-сайтів, обов’язковою умовою доступу до яких є попередня ідентифікація віку користувачів;

рекламування товарів чи послуг з використанням зображення тютюнових виробів або процесу паління тютюнових виробів;

— проведення заходів щодо безкоштовної роздачі, в тому числі для маркетингових досліджень та дегустації, обміну тютюнових виробів на будь-які інші товари, роботи та послуги;

продаж тютюнових виробів разом із будь-якими іншими товарами тощо.

(Постанова КМУ від 26.09.12 р. № 885, набуває чинності з дня опублікування)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі