ПРАВИЛА ЗАПОВНЕННЯ
ПЛАТІЖНИХ ДОРУЧЕНЬ
при сплаті сум, нарахованих
за результатами перевірки
Лист Державної податкової служби України від 20.08.12 р. № 998/0/71-12/22-2117
«Щодо проведення роз’яснювальної роботи»
Нагадаємо, що нещодавно Мінфін наказом від 07.07.12 р. № 817 затвердив новий Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету*, відповідно до якого з 23.08.12 р. суб’єкти господарювання мають заповнювати документи на перерахування податкових платежів за новими правилами.
* Див. ком. «Платіжні доручення на сплату податків: змінився Порядок заповнення» // «БТ», 2012, № 35, с. 6.
У зв’язку з цим податківці у листі, що коментується, роз’яснили платникам податків правила заповнення платіжного доручення у випадку перерахування грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами проведеної документальної перевірки, а саме поля «Призначення платежу».
Для цього ДПСУ у додатку до листа, що коментується, навела відповідну Пам’ятку (див. нижче). Такі Пам’ятки податківців мають вручати платникам податків, перевірки яких були завершені після 23.08.12 р.