Теми статей
Обрати теми

Щодо проведення роз'яснювальної роботи

Редакція БТ
Лист від 20.08.2012 р. № 998/0/71-12/22-2117

ПРАВИЛА ЗАПОВНЕННЯ
 ПЛАТІЖНИХ ДОРУЧЕНЬ

при сплаті сум, нарахованих
 за результатами перевірки

Лист Державної податкової служби України від 20.08.12 р. № 998/0/71-12/22-2117

«Щодо проведення роз’яснювальної роботи»

 

Нагадаємо, що нещодавно Мінфін наказом від 07.07.12 р. № 817 затвердив новий Порядок заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) платежів до бюджету, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету*, відповідно до якого з 23.08.12 р. суб’єкти господарювання мають заповнювати документи на перерахування податкових платежів за новими правилами.

* Див. ком. «Платіжні доручення на сплату податків: змінився Порядок заповнення» // «БТ», 2012, № 35, с. 6.

У зв’язку з цим податківці у листі, що коментується, роз’яснили платникам податків правила заповнення платіжного доручення у випадку перерахування грошового зобов’язання, визначеного органом ДПС за результатами проведеної документальної перевірки, а саме поля «Призначення платежу».

Для цього ДПСУ у додатку до листа, що коментується, навела відповідну Пам’ятку (див. нижче). Такі Пам’ятки податківців мають вручати платникам податків, перевірки яких були завершені після 23.08.12 р.

 

img 1

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі