Теми статей
Обрати теми

Затверджено Положення про рекламу цінних паперів та фондового ринку

Редакція БТ
Рішення від 22.01.2013 р. № 63

Затверджено Положення про рекламу цінних паперів та фондового ринку

 

Нагадаємо, що з 1 січня 2013 року запрацювали нові вимоги до реклами цінних паперів та фондового ринку (далі — ЦПФР), які передбачені Законом України від 04.07.12 р. № 5042-VI («БТ», 2012, № 33, с. 13). Відповідно до них: (1) розширено перелік відомостей, що вважаються рекламою ЦПФР; (2) деталізовано перелік інформації, що не вважається рекламою ЦПФР; (3) конкретизовано, хто може бути рекламодавцем щодо кожного виду інформації рекламного характеру; (4) запроваджено фінсанкції за порушення встановлених вимог до розповсюдження реклами тощо.

Новим Положенням, зокрема, визначено:

вимоги до реклами ЦПФР. Так, розповсюдження реклами ЦПФР може здійснюватися через усі рекламні засоби, передбачені законодавством, за умови її попереднього подання до НКЦПФР. Реклама ЦПФР дозволяється рекламодавцям, визначеним ч. 3 ст. 25 Закону «Про рекламу». Так, реклама ЦПФР інститутів спільного інвестування (далі — ІСІ) повинна відповідати таким вимогам: (1) строк між датою подання проекту реклами на погодження та датою, на яку приведена дохідність ІСІ, не може перевищувати 10 робочих днів; (2) в інформації повинні зазначатись дата початку та дата закінчення періоду, за який отримано таку дохідність (прибуток); (3) не містити посилань на дохідність за цінними паперами ІСІ за період менший ніж один рік, крім випадку, коли строк діяльності такого ІСІ становить менше одного року; (4) не вказувати отриману дохідність, що приведена до річного рівня, якщо діяльність ІСІ триває менше одного року; (5) реклама, що містить інформацію про розмір отриманого у минулому прибутку (доходу), повинна використовуватись не більше шести місяців з дати їх погодження НКЦПФР;

порядок подання до НКЦПФР проекту реклами (змін до реклами) ЦПФР. Зокрема, рекламодавці не пізніше ніж за 10 робочих днів до дня оприлюднення реклами (змін до реклами) ЦПФР повинні надати до НКЦПФР документи, перелік яких наведено у розд. II Положення. У разі якщо НКЦПФР протягом 7 робочих днів з дня отримання проекту реклами (змін до реклами) ЦПФР, яку передбачається розповсюдити, не прийняла рішення про заборону розповсюдження реклами (внесення змін до реклами) на фондовому ринку, таке розповсюдження (внесення змін) вважається погодженим. Додатково НКЦПФР зазначила, у якому форматі мають подаватися відео- чи аудіоролики (при розміщенні реклами на телебаченні, радіо та у мережі Інтернет) та комп’ютерні макети (при наданні реклами у вигляді поліграфічних видань чи засобів наглядної агітації);

зупинення та поновлення розповсюдження реклами ЦПФР. Зокрема, НКЦПФР встановила одноденний строк, протягом якого рішення про зупинення розповсюдження реклами має бути оприлюднено на сайті НКЦПФР та відіслано рекламодавцям. Також НКЦПФР установила порядок поновлення розповсюдження реклами. Так, рішення щодо поновлення чи відмови може бути прийнято не більше ніж за 10 робочих днів у разі усунення порушених вимог на підставі заяви про поновлення та низки передбачених Комісією документів.

(Рішення НКЦПФР від 22.01.13 р. № 63, чинне з 19.03.13 р.)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі