Типові правила розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів
Затверджено Типові правила розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів, які регулюють відносини, що виникають у зв’язку з розміщенням зовнішньої реклами поза межами населених пунктів. Згідно з документом:
1) розміщення зовнішньої реклами здійснюється власником місця розташування рекламного засобу або уповноваженим ним органом (особою) за погодженням з:
— Державтоінспекцією та Укравтодором або його територіальними органами — у разі розміщення зовнішньої реклами в межах смуги відведення автомобільних доріг загального користування;
— Мінкультури або місцевим органом виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини — у разі розміщення зовнішньої реклами на пам’ятках історії й архітектури та в межах зон охорони пам’яток національного або місцевого значення;
2) розміщення зовнішньої реклами на територіях і спорудах здійснюється за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників і типології елементів місцевого середовища;
3) розміщення зовнішньої реклами поза межами населених пунктів здійснюється на підставі відповідного дозволу, який видається на підставі розпорядження голови облдержадміністрації, а на території АРК — розпорядження Ради міністрів АРК. Для одержання дозволу заявник або уповноважена ним особа подає держадміністратору або надсилає на адресу відповідного дозвільного центру рекомендованим листом з описом вкладення заяву за встановленою формою та документи, визначені п. 12 Типових правил;
4) погодження розміщення рекламоносіїв у межах смуги відведення автомобільних доріг за межами населених пунктів, видані до набрання чинності цією постановою, є дійсними до закінчення терміну їх дії;
5) затверджено зразок дозволу на розміщення зовнішньої реклами за межами населених пунктів.
(Постанова КМУ від 05.12.12 р. № 1135, чинна з 12.12.12 р.)