Теми статей
Обрати теми

Новий порядок перевірок фізосіб — платників податків

Редакція БТ
Наказ від 14.03.2013 р. № 395

Новий порядок перевірок фізосіб — платників податків

 

Відповідно до гл. 8 розд. II Податкового кодексу України (далі — ПКУ) затверджено Порядок оформлення результатів документальних перевірок щодо дотримання податкового, валютного та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи державної податкової служби, платниками податків — фізичними особами.

Порядком , зокрема, установлено:

— документальна перевірка може проводитися у приміщенні податкового органу за бажанням платника податків. Перед початком проведення такої перевірки посадова особа, відповідальна за проведення перевірки, зобов’язана прийняти надані платником податків оригінали документів, пов’язаних із провадженням діяльності за період, який перевіряється. Зазначені документи приймаються за описом, складеним платником податків за власним бажанням. У кінці опису платником податків повинно бути зазначено, що для проведення перевірки документи надані в повному обсязі, інші документи, пов’язані із провадженням діяльності, відсутні;

після закінчення перевірки посадова особа, відповідальна за проведення перевірки, повертає платнику податків документи за описом. Платник податків на першому примірнику опису, який додається до акта перевірки, вчиняє запис: «Документи після завершення проведення перевірки отримано в повному обсязі», зазначає дату їх отримання і ставить особистий підпис;

результати документальних перевірок оформлюються у формі акта або довідки. У разі встановлення під час перевірки порушень складається акт, а у разі відсутності порушень — довідка;

протягом 5 робочих днів із дня отримання акта документальної перевірки платник податків має право подати до контролюючого органу, який призначив перевірку, документи, визначені в акті перевірки як відсутні. Такі документи подаються платником податків до органу ДПС разом із супровідним листом та відповідним описом, у якому зазначаються: назви, номери та дати, кількість аркушів наданих документів. Такий опис засвідчується (скріплюється) підписами платника податків або його законних представників і печаткою платника податку (за наявності).

Втратив чинність документ-попередник — наказ ДПАУ від 24.12.10 р. № 1003 .

(Наказ МФУ від 14.03.13 р. № 395, чинний з 10.05.13 р.)

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі