Теми статей
Обрати теми

ПСП на дитину-інваліда: які потрібні документи?

Наумов Сергій, заступник директора Департаменту — начальник управління адміністрування доходів і зборів з фізичних осіб Департаменту доходів і зборів з фізичних осіб Державної фіскальної служби України
Працівниця має право на підвищену ПСП на дитину-інваліда віком до 18 років (згідно з п.п. «б» п.п. 169.1.3 ПКУ). Які документи вона зобов’язана подати для того, щоб скористатися правом на пільгу?

Згідно з  п.п. 169.2.2 ПКУ податкова соціальна пільга (далі — ПСП) починає застосовуватися до нарахованих доходів у вигляді заробітної плати з дня отримання роботодавцем заяви платника податків про застосування пільги та документів, що підтверджують таке право.

Відповідно до п.п. 2 п. 5 Порядку подання документів для застосування податкової соціальної пільги, затвердженого постановою КМУ від 29.12.10 р. № 1227, для отримання ПСП у підвищеному розмірі (у 2015 році — 913,50 грн.) особа, яка утримує дитину-інваліда віком до 18 років ( п.п. «б» п.п. 169.1.3 ПКУ), крім заяви, зобов’язана подати:

• копію свідоцтва (дубліката свідоцтва) про народження дитини (дітей) або документ, що підтверджує встановлення батьківства, чи документи, які підтверджують вік дитини (дітей), затверджені відповідним органом країни, в якій іноземна фізична особа — платник податку постійно проживала до прибуття в Україну;

• копію рішення органу опіки і піклування про встановлення опіки чи піклування (якщо із заявою звертається опікун або піклувальник);

• копію пенсійного посвідчення дитини або довідку медико-соціальної експертизи (далі — МСЕК) для заявника, який утримує дитину-інваліда віком від 16 до 18 років;

• копію медичного висновку, виданого установами МОЗ (якщо із заявою звернеться платник податків, який утримує дитину-інваліда віком до 16 років).

Однак слід мати на увазі, що діти-інваліди направляються на МСЕК не пізніше одного місяця до виповнення 18 років (п. 14 Порядку видачі медичного висновку про дитину-інваліда віком до 18 років, затвердженого наказом МОЗ від 04.12.01 р. № 482). Відповідно мати чи батько не зможуть надати довідку МСЕК на дитину-інваліда, якій ще немає 18 років. Таким чином, для того, щоб підтвердити статус дитини-інваліда до 18 років, працівник повинен надати копію медичного висновку, наданого установами МОЗ.

Крім того, статус інваліда для дитини віком до 18 років можна підтвердити копією пенсійного посвідчення або посвідченням одержувача державної соціальної допомоги, що виплачується замість пенсії, яке містить запис про інвалідність дитини.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі