Реєстр веде ДФСУ на підставі даних, поданих госпсуб’єктами. Для того щоб унести обладнання до Реєстру, змінити дані чи виключити з Реєстру обладнання, потрібно подати відповідні заяви (їх форми наведені в додатках до Порядку) особисто, через представників чи поштою (електронне подання не передбачене). Розглядатимуть заяву не більше 15 робочих днів з дня надходження заяви.
З Реєстру можна отримати витяг, подавши для цього відповідний запит так само особисто, через представників або поштою. Витяг отримаєте протягом 2 робочих днів з дня подання запиту.
Усі операції з Реєстром (унесення відомостей, змін до таких відомостей, виключення обладнання, видача витягу) безкоштовні.
Штрафний момент: за використання незареєстрованого обладнання з 04.03.15 р. до госпсуб’єктів вже можуть застосовувати «дорогі» штрафи (150 тис. грн.). Оскільки Порядок запрацював лише з 06.03.15 р., вважаємо, контролери пробачать затримку в реєстрації, яка виникла з об’єктивних причин.
(Наказ Мінфіну України від 23.01.15 р. № 10, діє з 06.03.15 р.)