(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Перейти до номеру
  • № 38
  • № 37
  • № 36
  • № 34-35
  • № 33
  • № 32
  • № 31
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
7/20
Бухгалтерський тиждень
Бухгалтерський тиждень
Вересень , 2015/№ 39

Реструктуризація держборгу: податкові наслідки

Законодавці видали декілька законів, спрямованих на реструктуризацію державного боргу та гарантованого державою боргу. Запроваджується новий механізм держпозик — державний дериватив у вигляді цінного паперу, який розміщуватиметься державою на міжнародних фондових ринках і підтверджуватиме зобов’язання України здійснити виплати його власнику в разі досягнення певних показників ВВП України.

Це «зачепило» й податкове законодавство.

Так, фінрезультат до оподаткування зменшується на суму доходів платників податків — боржників (позичальників) за зовнішніми кредитами під державні гарантії, які обслуговуються та погашаються за рахунок коштів держбюджету. Фінрезультат збільшується на суму витрат таких платників податків при списанні безнадійної дебіторської заборгованості за поставлені товари (роботи, послуги), які оплачують за рахунок держбюджету. Таке збільшення витрат не має перевищувати доходи за зазначеними вище кредитами.

Не обкладаються доходи нерезидентів з джерелом походження з України від розміщення державних деривативів і доходи, що виплачуються за державними деривативами ( пп. 36 і 37 підрозд. 4 розд. ХХ ПКУ).

(Закон України від 17.09.15 р. № 702-VIII, діє з 20.09.15 р.)

державний борг, реструктуризація додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті