Теми статей
Обрати теми

Календар тижня

29 ВЕРЕСНЯ (ВІВТОРОК)

Закінчується строк сплати:

  • авансового внеску з рентної плати за користування надрами за вересень 2015 року;

  • авансового внеску з рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України за вересень 2015 року.

30 ВЕРЕСНЯ (СЕРЕДА)

Закінчується строк сплати:

  • авансового внеску з податку на прибуток підприємств за вересень 2015 року;

  • ПДВ за серпень 2015 року платниками-«місячниками»;

  • акцизного податку за серпень 2015 року;

  • земельного податку за серпень 2015 року;

  • орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності за серпень 2015 року;

  • ПДФО з нарахованої, але не виплаченої зарплати і винагород за цивільно-правовими договорами за серпень 2015 року;

  • військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за серпень 2015 року.

2 ЖОВТНЯ (П’ЯТНИЦЯ)

Закінчується строк подання:

  • звіту про товарооборот (ф. № 1-торг, місячна) за вересень 2015 року;

  • звіту про залишки та використання енергетичних матеріалів і продуктів перероблення нафти (ф. № 4-мтп, місячна) за вересень 2015 року;

  • звіту про продаж світлих нафтопродуктів і газу (ф. № 1-торг (нафтопродукти)) — за вересень 2015 року (у тому числі приватними підприємцями);

  • звіту про обсяг оптового товарообороту (ф. № 1-опт, місячна) за вересень 2015 року;

  • термінового звіту про виробництво промислової продукції (товарів, послуг) за видами (ф. № 1-П, місячна) за вересень 2015 року юрособами та фізособами — підприємцями, які займаються промисловими видами діяльності;

  • декларації про наявні обсяги цукру станом на 1 жовтня 2015 року;

  • звіту про перевезення вантажів і пасажирів автотранспортом (ф. № 51-авто, місячна) за вересень 2015 року юрособами, основним або одним з видів економічної діяльності яких є вантажні та/або пасажирські автоперевезення.

7 ЖОВТНЯ (СЕРЕДА)

Закінчується строк подання:

  • звітів з праці (ф. № 1-ПВ, місячна та ф. № 1-ПВ, квартальна) за січень — вересень 2015 року.

9 ЖОВТНЯ (П’ЯТНИЦЯ)

Закінчується строк подання:

  • заяви на ПДВ-реєстрацію (ф. № 1-ПДВ) тими суб’єктами господарювання, які у III кварталі 2015 року були на єдиному податку без ПДВ, а з 01.10.15 р. перейшли на загальну систему оподаткування і при цьому відповідають критеріям обов’язкової ПДВ-реєстрації;

  • звіту про обсяги придбання та реалізації алкогольних напоїв (ф. № 1-ОА) за вересень 2015 року оптовиками (для роздробу форми звіту поки немає);

  • звіту про обсяги придбання та реалізації тютюнових виробів (ф. № 1-ОТ) за вересень 2015 року оптовиками (для роздробу форми звіту поки немає);

  • звітів за формою № 1-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації спирту», № 2-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації алкогольних напоїв», № 3-РС «Звіт про обсяги виробництва та реалізації тютюнових виробів» за вересень 2015 року виробниками спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів відповідно.

Календарні нотатки

Декілька слів про ПДВ-реєстрацію при переході з єдиного податку (ставка без ПДВ) на загальну систему оподаткування.

При такому переході Реєстраційна заява за ф. № 1-ПДВ подається тільки у випадку, якщо підприємство/підприємець відповідає критеріям обов’язкової ПДВ-реєстрації ( п. 181.1 ПКУ). Таку заяву подаєте не пізніше 10-го числа місяця, в якому здійснено перехід на загальну систему оподаткування ( п. 183.4 ПКУ).

Якщо ви, перейшовши на загальну систему, не відповідаєте критеріям обов’язкової ПДВ-реєстрації, хоча зареєструвалися платником ПДВ, то заяву на ПДВ-реєстрацію подаєте не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку місяця, з якого особа вважатиметься платником ПДВ.

Детально про це читайте у «БТ», 2015, № 38, с. 24 .

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі