Теми статей
Обрати теми

Акцизні марки: враховуємо оновлені вимоги

Жиленко Катерина, Кравченко Дар’я, Децюра Сергій
Постанова КМУ від 23.03.16 р. № 209 «Деякі питання використання марок акцизного податку»

Кабмін підкоригував Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів, затверджене постановою КМУ від 27.12.10 р. № 1251.

Встановили, що у разі зміни зразка марок дозволяється продаж залишків оплачених марок попереднього зразка, якщо це не заборонено рішенням про запровадження марок нового зразка.

Підкоригували умови, за яких алкогольні напої (АН) вважаються немаркованими. Для цього марки повинні мати такі пошкодження:

• неможливо встановити реквізити, передбачені абз. 7 п. 5 Положення;

• є відкритий надрив з краю марки, розмір якого (ширина, довжина) перевищує такі значення: вертикальний надрив — 4 х 10 мм, горизонтальний — 4 х 20 мм, діагональний — 4 х 18 мм (довжина діагонального розриву визначається як прямокутна проекція);

• внаслідок пошкоджень зменшилася довжина марки на 10 чи більше міліметрів або ширина марки — на 5 або більше міліметрів;

• немає кута марки площею більше ніж 150 кв. мм, довжина меншої сторони якого становить більше ніж 10 мм.

При цьому прибрали спеціальні обмеження для ввезення імпортером АН і ТН та особливі умови для отримання марок для цих цілей. Немає тепер і норми про відповідальність за недостачу марок. Тепер не звільняються від маркування АН зі вмістом спирту до 8,5 об’ємних одиниць.

Також ДФСУ доручили до 31.03.16 р. знищити залишки марок акцизного податку, які зберігаються у приміщеннях територіальних органів ДФСУ і продаж яких припинено.

Постанова діє з 29.03.16 р.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі