Тепер оформляти й подавати скарги податківцям потрібно буде за новим Порядком.
Основна відмінність полягає в тому, що ширше розписано підстави, з яких контролюючий орган залишає скаргу без розгляду. Контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково у разі, якщо:
• скаргу не підписано особою, яка її подала, чи її представником або до скарги не додано належним чином оформлені та завірені документи, що підтверджують повноваження представника на її підписання;
• скаргу подано з пропуском строку, крім випадків, передбачених п. 5 розд. III Порядку;
• скарга надійшла до контролюючого органу, який не уповноважений її розглядати;
• до прийняття рішення по скарзі від платника податків, який її подав, надійшла заява про її відкликання (відмову від скарги) повністю або частково;
• платник податків оскаржив у суді рішення контролюючого органу;
• платник податків раніше подав у контролюючий орган скаргу з цього ж питання.
Також у новій редакції викладені права особи, що подала скаргу:
• брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через уповноваженого представника;
• під час розгляду матеріалів скарги висловлювати свою думку з питань, які виникають під час такого розгляду;
• надавати документи, пояснення, аргументи, які стосуються предмета скарги;
• до ухвалення рішення за скаргою відкликати її повністю або частково шляхом направлення письмової заяви в контролюючий орган, який її розглядає;
• отримувати інформацію про розгляд скарги і отримувати рішення за результатами розгляду скарги.
Наказ діє з дня публікації.