(066) 87-010-10
Переводимо бухгалтерів в ОНЛАЙН!
Перейти до номеру
  • № 52
  • № 51
  • № 50
  • № 49
  • № 48
  • № 47
  • № 46
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
7/21
Бухгалтерський тиждень
Бухгалтерський тиждень
Січень , 2016/№ 1-2

Пишемо «кляузу»: новий порядок оформлення та подання скарг

Наказ Мінфіну України від 21.10.15 р. № 916 «Про затвердження Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами»

Тепер оформляти й подавати скарги податківцям потрібно буде за новим Порядком.

Основна відмінність полягає в тому, що ширше розписано підстави, з яких контролюючий орган залишає скаргу без розгляду. Контролюючий орган залишає скаргу без розгляду повністю або частково у разі, якщо:

• скаргу не підписано особою, яка її подала, чи її представником або до скарги не додано належним чином оформлені та завірені документи, що підтверджують повноваження представника на її підписання;

• скаргу подано з пропуском строку, крім випадків, передбачених п. 5 розд. III Порядку;

• скарга надійшла до контролюючого органу, який не уповноважений її розглядати;

• до прийняття рішення по скарзі від платника податків, який її подав, надійшла заява про її відкликання (відмову від скарги) повністю або частково;

• платник податків оскаржив у суді рішення контролюючого органу;

• платник податків раніше подав у контролюючий орган скаргу з цього ж питання.

Також у новій редакції викладені права особи, що подала скаргу:

• брати участь у розгляді матеріалів скарги особисто або через уповноваженого представника;

• під час розгляду матеріалів скарги висловлювати свою думку з питань, які виникають під час такого розгляду;

• надавати документи, пояснення, аргументи, які стосуються предмета скарги;

• до ухвалення рішення за скаргою відкликати її повністю або частково шляхом направлення письмової заяви в контролюючий орган, який її розглядає;

• отримувати інформацію про розгляд скарги і отримувати рішення за результатами розгляду скарги.

Наказ діє з дня публікації.

скарга додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті