Теми статей
Обрати теми

Єдиний податок і РРО: як податківці контролюватимуть суму доходу

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій
Постанова Кабінету Міністрів України від 13.07.16 р. № 439 «Про затвердження Порядку здійснення органами доходів і зборів контролю за досягненням платниками єдиного податку другої і третьої груп (фізичними особами — підприємцями) обсягу доходу, визначеного пунктом 296.10 статті 296 Податкового кодексу України»

Постановою, що коментується, Кабмін затвердив Порядок контролю за досягненням підприємцями − платниками єдиного податку груп 2 і 3 обсягу доходу, який змушує їх застосовувати РРО (1 млн грн. за календарний рік).

Податківці будуть збирати інформацію з усіх доступних їм джерел:

• від платників податків та податкових агентів;

• від органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та Нацбанку. Мова йде про дані щодо отриманих ліцензій, дозволів, патентів, щодо експортних та імпортних операцій;

• від банків, інших фінансових установ (про наявність та рух коштів на рахунках платника податків);

• від органів влади інших держав, міжнародних організацій або нерезидентів.

Для отримання інформації контролери будуть:

1) використовувати наявні у них дані декларацій, звітів тощо;

2) звертатися до платників податків та інших суб’єктів інформаційних відносин з письмовим запитом про надання податкової інформації;

2) проводити зустрічні звірки даних;

3) проводити (за наявності підстав) документальні позапланові перевірки та фактичні перевірки (перелік підстав для таких перевірок наведено у пп. 78.1.1 — 78.1.18 та 80.2.1 — 80.2.7 ПКУ).

Постанова, що коментується, набирає чинності з дня опублікування.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі