Теми статей
Обрати теми

ПДВ-реєстрація туроператора — обчислюємо винагороду

Як для туроператора та турагента правильно розрахувати встановлений для реєстрації платником ПДВ обсяг операцій з постачання туристичних продуктів (туристичних послуг)?

Суб’єкт господарювання зобов’язаний зареєструватися платником ПДВ у разі, якщо загальна сума від здійснення оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищить 1 млн грн. (без урахування ПДВ).

Водночас за відсутності обсягів оподатковуваних операцій або ж у разі обсягів менше встановленої суми суб’єкт господарювання може стати платником ПДВ добровільно, подавши відповідну заяву ( п. 182.1 ПКУ).

Отже, при розрахунку загальної суми від здійснення оподатковуваних операцій з постачання товарів/послуг слід орієнтуватися на:

• значення терміна «постачання товарів/послуг» ( пп. 14.1.185 і 14.1.191 ПКУ);

• суть операцій, що обкладаються ПДВ. До речі, до них відносять операції, що обкладаються ПДВ за основною, нульовою ставкою, ставкою 7 %, звільнені та тимчасово звільнені операції.

Однак базою обкладення ПДВ у туроператора (незалежно від того, проводить він операції на території України чи за її межами) є його винагорода ( пп. 207.2 і 207.3 ПКУ ). Так само, як і турагента ( п. 207.5 ПКУ ).

Висновок: враховуючи, що у туроператора при проведенні операцій з постачання турпродукту (турпослуги) і при здійсненні турагентом операцій базою обкладення ПДВ є їх винагорода, то при визначенні загального обсягу оподатковуваних операцій для реєстрації (обов’язкової/добровільної) платником ПДВ, як туроператором, так і турагентом, враховується сума їх винагороди.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі