Теми статей
Обрати теми

Посередники в реалізації палива: ДФСУ звільняє від паливного акцизу

Жиленко Катерина, Кравченко Дар’я, Децюра Сергій

У листі, який ми сьогодні аналізуємо, податківці розглядають питання щодо паливного акцизу, причому для конкретної ситуації: підприємство «Х» придбаває паливо у юридичної особи — постачальника на умовах EXW («Франко-завод») за місцезнаходженням АЗС і надалі поставляє покупцю — юридичній особі при пред’явленні ним смарт-картки.

ДФСУ зазначає, що у такому випадку фактичний відпуск палива покупцю здійснює не підприємство «Х», а АЗС, яка й має бути зареєстрована платником паливного акцизу. А передача права власності підтверджується даними чеків POS-терміналів АЗС, касових чеків (чеків РРО АЗС, витратних накладних або актів приймання-передачі пального).

Підприємство «Х» не здійснює операції з фізичного отримання та відпуску палива, а тільки є посередником між продавцем (постачальником) і покупцем (одержувачем) пального. Таке підприємство не має власних АЗС, місць зберігання палива та інших об’єктів. Тому реєструватися платником паливного акцизу та відповідно подавати декларацію з акцизного податку йому не потрібно (якщо, звичайно, немає інших операцій, які є об’єктами оподаткування акцизним податком).

Таку саму позицію податківці озвучили і в листах ДФСУ від 08.04.16 р. № 7905/6/99-99-21-05-15, від 25.03.16 р. № 6569/6/99-99-21-05-15 // «БТ», 2016, № 16, с. 7.

Як бачите, реалізацією палива для цілей оподаткування паливним акцизом (так само, як і роздрібним) податківці вважають фактичний відпуск палива. І акцизна накладна складається на етапі відпуску пального через колонку.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі