Як банки підтверджують інформацію про клієнта

В обраному У обране
Друк
Децюра Сергій
Бухгалтерський тиждень Вересень, 2016/№ 37
Банкіри повідомляють, що суб’єкт первинного фінмоніторингу (у тому числі і банківські установи) мають право витребувати, а клієнти зобов’язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта. Якщо клієнт після запиту працівників банку не уточнить інформацію про себе, то установа банку має повне право відмовити йому у проведенні фіноперації.

При цьому уточнювати інформацію про клієнта банк може на підставі офіційних документів та/або інформації, одержаної від клієнта (представника клієнта) і засвідченої ним, а також з інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Наприклад, банки можуть користуватися даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

(Лист Нацбанку від 10.08.16 р. № 25-0004/67202)

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток ifactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд