(066) 87-010-10 Передзвоніть менi
Перейти до номеру
  • № 36
  • № 34-35
  • № 33
  • № 32
  • № 31
  • № 30
  • № 29
? За допомогою цієї функції ви зможете швидко перейти до номеру, що вас цікавить
У цьому номері :
 
  • У обране
  • Друк
  • Шрифт
  • Колір фону
  • Коментарі 0
  • В розробці
10/27
Бухгалтерський тиждень
Бухгалтерський тиждень
Вересень , 2016/№ 37

Як банки підтверджують інформацію про клієнта

Банкіри повідомляють, що суб’єкт первинного фінмоніторингу (у тому числі і банківські установи) мають право витребувати, а клієнти зобов’язані подати інформацію (офіційні документи), необхідну (необхідні) для ідентифікації, верифікації, вивчення клієнта, уточнення інформації про клієнта. Якщо клієнт після запиту працівників банку не уточнить інформацію про себе, то установа банку має повне право відмовити йому у проведенні фіноперації.

При цьому уточнювати інформацію про клієнта банк може на підставі офіційних документів та/або інформації, одержаної від клієнта (представника клієнта) і засвідченої ним, а також з інших джерел, якщо така інформація є публічною (відкритою). Наприклад, банки можуть користуватися даними Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань.

(Лист Нацбанку від 10.08.16 р. № 25-0004/67202)

банк, банківські установи, суб’єкт первинного фінмоніторингу, клієнт, підтвердження інформації, уточнення інформації додати теги змінити теги
Додайте свої теги до статті
Розділіть мітки комами. Наприклад: бухгалтерія, форма, відсотки, ПДВ, квартальний звіт. Максимальна кількість 10.
або Закрити
Ваша оцінка врахована! Оцініть статтю :
  • Добре
  • Нормально
  • Погано
Поділитися:
Коментарі до статті