Теми статей
Обрати теми

Виправляйте помилки в акцизних накладних оперативно

Чи застосовуються штрафні санкції за несвоєчасну реєстрацію нової акцизної накладної (АН), складеної після проведення коригування (зазначено неправильні реквізити отримувача або неправильний код УКТ ЗЕД), якщо минуло 15 календарних днів?

При реалізації пального платник податків зобов’язаний скласти в електронній формі АН за кожним кодом товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД реалізованого пального та зареєструвати її в Єдиному реєстрі АН (ЄРАН) ( п. 231.1 ПКУ).

Якщо після реалізації пального виникає потреба у виправленні помилок, допущених при складанні АН, показники такої АН підлягають коригуванню шляхом складання розрахунку коригування (РК) і реєстрації його в ЄРАН (п. 1 розд. ІІІ Порядку № 218*).

* Порядок заповнення акцизної накладної, розрахунку коригування акцизної накладної, заявки на поповнення (коригування) залишку пального, затверджений наказом Мінфіну від 25.02.16 р. № 218.

У разі якщо при реєстрації АН помилково зазначено неправильні реквізити отримувача пального або неправильний код товарної підкатегорії пального згідно з УКТ ЗЕД, платник (пп. 10 та 11 гл. ІІІ Порядку № 218):

• складає «анулюючий» РК до «помилкової» АН та реєструє його в ЄРАН;

• складає нову АН з правильними реквізитами, але з датою складання «помилкової» АН.

При цьому реєструвати АН і РК в ЄРАН потрібно не пізніше 15 календарних днів, що настають за датою їх складання ( абзац перший п. 231.6 ПКУ).

Якщо нова АН зареєстрована після встановленого строку, то застосовується штраф за ст. 1202 ПКУ. Виняток стосується лише АН, складених у березні 2016 року ( п. 11 підрозд. 5 розд. ХХ ПКУ).

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 116.12

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі