Електронний сервіс «Управління електронних цифрових підписів» створений для керівників підприємств, установ і організацій, які надають своїм працівникам право підпису податкових документів, а також для тимчасового виконання обов’язків директора або бухгалтера шляхом надання Повідомлення в електронному вигляді за формою J(F)1391102.
У цьому Повідомленні також може бути розміщена інформація про новий сертифікат керівника (до закінчення строку дії попереднього сертифіката) або бухгалтера.
Для цього в Повідомленні за формою J(F)1391102 необхідно заповнити всі поля документа, а саме:
• дату і номер;
• найменування органу ДФСУ, у який воно подається;
• найменування або прізвище, ім’я, по батькові платника податків;
• код за ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта.
У табличну частину Повідомлення слід внести дані про відповідальних осіб, яким надано право підпису податкових документів, а також у разі потреби — дані про отриману печатку підприємства.
До Повідомлення додайте нові сертифікати відповідальних осіб, указаних у Повідомленні, і підпишіть спочатку ЕЦП відповідальних осіб, указаних у табличній частині Повідомлення.
Далі сформоване Повідомлення обов’язково підписується ЕЦП керівника, сертифікат якого на момент отримання цього документа вже є в системі подання документів в електронному вигляді як діючий сертифікат керівника платника податків.
За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 135.03