Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Подаємо звернення до органів Держпраці

Децюра Сергій
Бухгалтерський тиждень Січень, 2017/№ 4
В обраному У обране
Друк
Мінсоцполітики затвердило Порядок розгляду звернень та організації особистого прийому громадян у органах Держпраці. Відповідно до цього Порядку: звернення подають в усній (під час особистого прийому або за допомогою засобів телефонного зв’язку) чи письмовій формі (надіслані поштою або передані громадянином особисто чи з використанням мережі Інтернет (електронне звернення)).

Звернення громадян мають бути оформлені відповідно до вимог ст. 5 Закону України «Про звернення громадян» від 02.10.96 р. № 393/96-ВР. Якщо вони не відповідають таким вимогам, то прийматися до розгляду не будуть.

Звернення розглядаються та вирішуються у строк не більше 1 місяця від дня їх надходження, ураховуючи вихідні, святкові й неробочі дні, а ті, які не потребують додаткового вивчення, — невідкладно, але не пізніше 15 днів з дня їх отримання. При цьому загальний строк вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 календарних днів.

(Наказ Мінсоцполітики від 16.11.16 р. № 1339, чинний з дня опублікування)

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте сайт Factor Увійдіть та читайте далі безкоштовно