Теми статей
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Помилка в коді послуги в податковій накладній позбавляє податкового кредиту

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Павленко Олексій
Бухгалтерський тиждень Червень, 2017/№ 23
Друк

У листі, що коментується, податківці заявили — ПН, складена після 16.03.17 р. з помилками в коді послуг згідно з ДКПУ (у тому числі, якщо такий код відсутній), не може бути підставою для формування ПК покупцем.

На їх думку, помилка в коді послуги в ПН не дозволяє ідентифікувати здійснену операцію (послугу, що надається).

Ми з таким висновком не згодні.

Звичайно, п. 201.10 ПКУ дозволяє покупцеві формувати ПК за ПН з помилками, але тільки коли така неточність не заважає ідентифікувати виконану операцію, її зміст, період, сторони і суму ПДВ-зобов’язань.

Проте ця норма:

• обумовлює один виняток — помилки в коді УКТ ЗЕД. ПН з такими промахами — без сумніву, шлях у ПК заборонений. А ось про фатальність припущення помилок у коді послуг — ні слова. Тому однозначно застосовувати фіскальний підхід до кожної «помилкової» ситуації не можна. Потрібно враховувати й інші чинники;

• така крихта (як код послуги в ПН) не може перешкодити ідентифікувати операцію, особливо якщо в ПН правильно вказані інші реквізити (дата операції, сторони, номенклатура послуг, їх ціна, кількість, і тим більше суми ПДВ-зобов’язань).

Тобто в цьому випадку з податківцями можна (і потрібно!) сперечатися.

Але повинні попередити: відсутність коду послуги в ПН, складеній після 16.03.17 р., може стати реальною перешкодою для ПК. Оскільки вказувати такий реквізит у ПН — прямий обов’язок платника, прописаний у ПКУ.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі