Теми статей
Обрати теми

Заповнили ряд. 16.2 або 16.3 ПДВ-декларації? Не забудьте про спецтабличку

Які номер і дату вказують в окремій таблиці ПДВ-декларації у разі збільшення/зменшення залишку від’ємного значення?

У разі заповнення рядків 16.2 та/або 16.3 ПДВ-декларації слід обов’язково заповнити спеціальну табличку «Збільшено/зменшено залишок від’ємного значення за результатами перевірки контролюючого органу на підставі податкового повідомлення-рішення та/або уточнюючого розрахунку», у яку вноситимуться «Дата», «Номер» і «Сума, грн. (+/-)».

Підтвердженням платникові податків того, що його податкові документи прийняті в базу даних ДПС, є квитанція № 2 в електронному вигляді в текстовому форматі. У ній указуються, зокрема, дата і час прийому, реєстраційний номер, податковий період, за який подається ПДВ-звітність, і дані про відправника квитанції (п.п. 7.5 п. 7 розд. III Інструкції № 233*).

* Інструкція з підготовки і подання податкових документів в електронному вигляді засобами телекомунікаційного зв’язку, затверджена наказом ДПАУ від 10.04.08 р. № 233.

При складанні податкового повідомлення-рішення (ППР) йому також присвоюється номер і відповідно до затвердженої Порядком № 1204** форми ППР проставляється дата його складання (п. 8 розд. II Порядку № 1204).

** Порядок надсилання контролюючими органами податкових повідомлень-рішень платникам податків, затверджений наказом Мінфіну від 28.12.15 р. № 1204.

Тому при заповненні:

ряд. 16.2 ПДВ-декларації в графах спецтаблички слід внести дату прийому і реєстраційний номер УР, які вказані у квитанції № 2;

ряд. 16.3 — дату складання ППР і присвоєний йому контролюючим органом номер.

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 101.23

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі