Теми статей
Обрати теми

Заповнюємо додаток Д2 до ПДВ-декларації після перевірки

Кравченко Дар’я, Децюра Сергій, Біляєва Олена
Лист ГУ ДФС у Полтавській області від 11.10.17 р. № 2205/ІПК/16-31-12-01-34

У листі, що коментується, податківці розкрили нюанси заповнення додатка Д2 до ПДВ-декларації в разі збільшення від'ємного значення ПДВ (ВЗ) за результатами перевірки.

Нагадаємо, що додаток Д2 — «найзагадковіший» додаток до ПДВ-декларації. Порядок його заповнення не прописаний навіть у Порядку № 21*.

* Порядок заповнення і подання податкової звітності з податку на додану вартість, затверджений наказом Мінфіну від 28.01.16 р. № 21.

Проте завдяки роз’ясненням контролерів відомо, що (категорія 101.23 ЗІР ДФСУ):

• у гр. 2 та 3 таблиці 1 слід указувати звітний період, у якому виникла сума ВЗ, відображена у гр. 4 цієї таблиці. При цьому рядки таблиці 1 заповнюються у хронологічному порядку виникнення сум ВЗ, починаючи зі звітного періоду, який є найближчим до дати подання ПДВ-декларації, і закінчуючи давнішим;

• у гр. 5 переноситься з гр. 4 сума ВЗ, отримана правонаступником від реорганізованого платника ПДВ.

А якщо сума ВЗ збільшена за результатами перевірки? У такому разі логічно було б у таблиці 1 додатка Д2 вказати фактичний період виникнення такого ВЗ та його суму.

Проте в листі, що коментується, контролери підійшли формально до цього запитання. Вони заявили − при формуванні ВЗ на підставі ППР, яким збільшений залишок ОЗ, у гр. 2 таблиці 1 додатка Д2 слід указати місяць і рік, у якому складено ППР (!).

Тобто відобразити його таким чином, ніби ВЗ виникло лише в періоді прийняття контролерами ППР.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі