Це питання виникло невипадково. Усе тому, що ще 18.08.17 р. на сайті однієї з бухгалтерських програм з’явилося оновлення, яке сповіщало про появу у тому числі нової форми Повідомлення про подання «розблокувальних» документів (J(F) 1312602). Тільки відправити її до ДФСУ ніяк не виходило.
І все через те, що оновлена форма Повідомлення (разом з іншими документами) з’явилася на офіційному сайті контролерів і стала доступною для використання в Електронному кабінеті платника (ЕКП) лише 30.08.17 р.
Для того, щоб з нею ознайомитися, зайдіть в особисту частину ЕКП, перейдіть у вкладку «Введення звітності», натисніть «Створити запис». У верху вікна, що відкрилося, виберіть період «вересень». У переліку документів, що з’явився, знайдіть оновлене Повідомлення за формою J(F) 1312602.
Змін у ньому небагато. Додалися усього лише дві нові графи (див. рисунок нижче):
• «Номер філії» (гр. 4);
• «Реєстраційний номер (за квитанцією, якою повідомлено про зупинку)» (гр. 5).
Таблична частина в новій формі «розблокувального» Повідомлення
До речі, номер форми додатків також змінився (J(F) 1360102), проте сам документ і вимоги до його розміру залишилися колишніми (2 Мб).
А ось у формі Таблиці даних платника без змін. Це, як і раніше, форма J(F) 1312301.