Теми статей
Обрати теми

Філія не може скласти розрахунок коригування за головне підприємство

Кравченко Дар’я
Лист ДФСУ від 12.01.18 р. № 122/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Платник ПДВ має можливість делегувати своїм підрозділам (філіям) право складання податкових накладних (ПН) (п. 1 Порядку № 1307*).

У такому разі при постачанні/придбанні філією товарів/послуг у ПН, окрім ІПН платника податків, додатково зазначається числовий номер такої філії, присвоєний їй головним підприємством (п.п. «г» п. 201.1 ПКУ).

Часто трапляються ситуації, коли постачанням товарів займається головне підприємство, а претензії від покупців розглядає філія. У такому разі саме філія отримує від покупця товар, який не підійшов покупцеві.

У листі, що коментується, контролери нагадують: за загальними правилами зазначення числового номера філії (структурного підрозділу) у ПН / розрахунках коригування (РК) є не правом такої філії (структурного підрозділу), а її обов’язком. Тому якщо після постачання товарів/послуг відбувається будь-яка зміна суми компенсації їх вартості, включаючи перегляд цін, що йде за постачанням, перерахунок у випадках повернення товарів/послуг або суми передоплати, філія має виписати РК для коригування раніше нарахованих нею ПДВ-зобов’язань (п. 192.1 ПКУ). При цьому в такому РК вона зобов’язана зазначити свій числовий номер.

Увага! Якщо ПН була спочатку складена головним підприємством (без якогось числового номера філії), то з метою коригування ПДВ-зобов’язань згідно з п. 192.1 ПКУ РК до такої ПН має бути складений головним підприємством. При цьому не важливо, хто насправді (головне підприємство чи філія) отримує товари, повернені покупцем.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі