Теми статей
Обрати теми

Z-звіт нульовий або несвоєчасний — підстава для фактичної перевірки

Бобро Анатолій
Лист ГУ ДФС у Запорізькій обл. від 14.02.18 р. № 615/ІПК/08-01-14-07-13

У контролерів запитали: чи може несвоєчасна передача контрольно-звітної інформації (Z-звіту) або передача її з нульовими показниками бути причиною для проведення фактичної перевірки?

Їх відповідь — «так». Аналогічний висновок є в категорії 136.05 ЗІР ДФСУ.

Фіскали аргументують свою позицію так.

Контрольно-звітна інформація — це інформація, яку необхідно передавати до органів податкової служби дротовими або бездротовими каналами зв’язку відповідно до п. 7 ст. 3 Закону про РРО. Суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі, зобов’язані:

• подавати звітність, пов’язану із застосуванням РРО та РК, не пізніше 15 числа наступного місяця (у разі, якщо не передбачено подання інформації дротовими/бездротовими каналами зв’язку);

• подавати дротовими/бездротовими каналами зв’язку електронні копії розрахункових документів і фіскальних звітних чеків, які містяться на контрольній стрічці в пам’яті РРО (п. 7 ст. 3 Закону про РРО).

Фактична перевірка (перевірка, що здійснюється за місцем фактичного провадження платником діяльності) може проводитися за наявності хоча б однієї з підстав, перелічених у п.п. 80.2.4 ПКУ. Зокрема, у разі неподання в установлений строк звітності про використання РРО, РК та КОРО, подання її із нульовими показниками (п.п. 80.2.4 ПКУ).

Отже, якщо подаєте нульові Z-звіти або взагалі забули включити РРО (він не передає Z-звіти автоматично), то будьте готові до несподіваного візиту контролерів.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі