«Цукровий» Закон набрав чинності: скасовано мінціни та декларування

Шевчук Михайло, податковий експерт
Закон України від 04.09.18 р. № 2518-VIII «Про визнання таким, що втратив чинність, Закону України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру»

З 20.09.18 р. втратив чинність Закон України «Про державне регулювання виробництва і реалізації цукру» від 17.06.99 р. № 758-XIV, який у царині виробництва, експорту, імпорту, оптової та роздрібної торгівлі цукром визначав заходи держрегулювання:

• обмеження обсягів виробництва цукру, що постачається на внутрішній ринок України, квотою «А», граничні розміри якої щорічно визначав КМУ (обсяги виробництва цукру в межах квоти «А» Мінагрополітики розподіляло між цукровими заводами на конкурсних умовах);

• визначення квартальних і місячних обсягів реалізації цукру на внутрішньому ринку;

• встановлення мінімальних цін на цукровий буряк, що постачається для виробництва цукру квоти «А», і мінімальних цін на цукор квоти «А» (щорічно встановлював КМУ за пропозиціями Мінагрополітики, з урахуванням базисної цукристості);

• декларування наявності цукру суб’єктами підприємницької діяльності, які виготовляли цукор і зберігали його для подальшої реалізації, здійснювали оптову/роздрібну торгівлю цукром (згідно з Порядком декларування наявності цукру, затвердженим постановою КМУ від 10.08.11 р. № 851). Тепер усе це в минулому, й ринок цукру «вийшов у вільне плавання».

Також відповідно до зміненої ч. 1 ст. 5 Закону України «Про державне регулювання імпорту сільськогосподарської продукції» від 17.07.97 р. № 468/97-ВР тепер заборонено встановлювати обов’язкові мінціни реалізації будь-якої сільгосппродукції вітчизняного виробництва.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі