Вам не прийшла квитанція про прийняття ПН/РК до ЄРПН?

Бухгалтерський тиждень Лютий, 2019/№ 8
В обраному У обране
Друк
Як діяти платнику ПДВ, якщо протягом операційного дня йому не надіслано квитанції про прийняття, або неприйняття, або зупинення реєстрації податкової накладної (ПН) / розрахунку коригування (РК)?

Відповідно до п. 201.10 ПКУ при здійсненні операцій з постачання товарів/послуг платник податку — продавець товарів/послуг зобов’язаний в установлені строки скласти ПН, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі — ЄРПН) та надати покупцю за його вимогою.

З метою отримання зареєстрованих ПН/РК платник податку складає запит в електронній формі у затвердженому в установленому порядку форматі (стандарті) та надсилає його за допомогою засобів інформаційних, телекомунікаційних, інформаційно-телекомунікаційних систем до ДФС (пп. 21, 22 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних, затвердженого постановою КМУ від 29.12.10 р. № 1246, далі — Порядок № 1246).

Підтвердженням прийняття ПН/РК до ЄРПН є квитанція в електронному вигляді у текстовому форматі, яка надсилається протягом операційного дня.

Датою та часом надання ПН/РК в ДФСУ є дата та час, які зафіксовані у квитанції.

Якщо протягом операційного дня платнику не надіслано квитанції про прийняття, або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, вони вважаються зареєстрованими в ЄРПН.

Згідно з п. 5 Порядку № 1246 ПН/РК приймаються до ЄРПН у разі дотримання вимог, установлених пп. 192.1, 2001.3, 2001.9, 201.1, 201.10 і 201.16 ПКУ. Згідно з Порядком обміну електронними документами з контролюючими органами, затвердженим наказом Мінфіну від 06.06.17 р. № 557, автор здійснює надсилання електронних документів з урахуванням установлених законодавством граничних строків для надання таких документів.

Відповідно до п. 3 Порядку № 1246 операційний день триває з 8 до 20-ї години.

Відповідно до п. 12 Порядку № 1246 після надходження ПН/РК до ДФСУ в автоматизованому режимі здійснюється їх розшифрування та проводяться перевірки, зокрема:

• відповідності ПН/РК затвердженому формату (стандарту);

• чинності електронного цифрового підпису, порядку його накладення та наявності права підписання посадовою особою платника податку ПН/РК;

• дотримання пп. 192.1, 201.10 ПКУ;

• наявності помилок в обов’язкових реквізитах ПН/РК відповідно до п. 201.1 ПКУ;

• наявності суми ПДВ відповідно до пп. 2001.3, 2001.9 ПКУ (для ПН/РК, що реєструються після 01.07.15 р.);

• факту реєстрації / зупинення реєстрації / відмови в реєстрації ПН/РК з такими ж реквізитами;

• наявності підстав для зупинення реєстрації ПН/РК.

Автоматизована перевірка ПН/РК здійснюється у день надходження або не пізніше наступного робочого дня, якщо електронний документ надійшов після закінчення операційного дня або за одну годину до його закінчення.

Перша квитанція надсилається протягом двох годин з часу отримання ПН/РК контролюючим органом, в іншому разі — протягом перших двох годин наступного операційного дня.

Відповідно до п. 25 Порядку № 1246 через електронний кабінет (ЕК) шляхом перегляду в режимі реального часу платник має доступ до даних ЄРПН щодо складених ним чи його контрагентами ПН/РК.

З метою з’ясування, чому протягом операційного дня платнику податку не надіслано квитанції про прийняття, або неприйняття, або зупинення реєстрації ПН/РК, йому слід:

1) через ЕК переглянути в ЄРПН дані ПН/РК;

2) звернутись до Центру обслуговування платників податків за своїм місцезнаходженням чи на гарячу лінію за телефоном 0-800-501-007 (напрямок 0) з детальним описом ситуації;

3) якщо через 2 години після надсилання ПН/РК платнику податку не надійшла квитанція, в ЕК відсутні дані про реєстрацію ПН/РК та інспектор телефоном підтвердив відсутність надходження документа, то потрібно надіслати ПН/РК на реєстрацію в ЄРПН повторно.

За матеріалами ЗІР ДФСУ, категорія 101.17

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
Завантажуйте наш мобільний додаток iFactor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Закрити
icon-block
Заважає реклама?
Ви маєте можливість її відключити!
Бажаєте побачити, як сайт буде виглядати без реклами?
Вимкнути на 10 секунд