Теми статей
Обрати теми

Від шеф-повара

Редакція БР
Колонка редактора

Дай їм Бог, або Не називаючи імен

Перебуваючи у тверезому розумі, при здоровому глузді й твердій пам’яті, я розумію, що ніхто мені не повірить, та я б не повірив і сам. Але ЇМ — я повірив.

Нові люди в керівництві головної податкової (так, із донецьких, все правильно) і деякі з добре забутихне дуже відомих) старих , що увійшли з ними, новими, в «злочинну змову», ДІЙСНО хочуть щось змінити. І не куди звичайно, а на краще.

Ще й сидять самі (а це ж начальство !) на роботі до першої ночі ледь не щодня (зі слів підлеглих у приватній бесіді).

Вони знають нас і читають із 97-го року (чи багато хто ще пам’ятає, як вони, найперший варіант «Бухгалтерской газеты» — на 4 сторінках?), при цьому не тільки не ображаються, але щиро прагнуть радитися і співпрацювати. Жодних вказівок щодо «не так жорстко», «м’якше», «ну що ж ви нас так» — не було й близько. Аж нецікаво...

Чи можна систему змінити ЗВЕРХУ ? А подивимось. Принаймні, ЗНИЗУ змінити її за наших умов не можна точно. Тож шанс це рідкісний. Аби тільки встигли й не передумали.

 

Р. S. До речі, 2 слова по суті навздогін до нашої з ними дискусії.

Збитки-2010, тобто докодексні, від нових принципово відрізняються . Ті, старі, ще першоподійні, на відміну від сьогоднішніх, можуть бути справжніми і реальними, просто зумовленими розширенням діяльності, при якому ті витрати , яким вдавалося проскочити повз славнозвісний 5.9 (зарплати тощо), завжди випереджали майбутні доходи . Тож ЦІ збитки — найчастіше чисті . І ставлення до них — лакмусовий папір, через який пізнається справжня ціна благих намірів податківців...

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі