Теми статей
Обрати теми

Від шеф-повара

Редакція БР
Колонка редактора

img 1

Слоган одного з видань нашого багатогранного ВБ « Фактор» («Бухгалтерського тижня») — «Не міркування, а конкретні відповіді». А ось журнал « Бухгалтер» (зі слоганом « Думайте з нами) частіше працює за принципом протилежним, а саме: «Не конкретні відповіді, а міркування» (хоча й відповіді бувають теж).

Кожному своє. Читач вправі вибрати, що йому подобається.

Ми даємо щодо кожного питання його історію, стан на сьогодні, практику податківців і судів, співвідношення шансів відстояти / не відстояти etc. Порадити щось конкретне ми не ризикуємо, оскільки не знаємо:

ані специфічних умов того чи іншого району (приміром, на Харківській вулиці міста Суми й на Сумській вулиці міста Харкова місцеві звичаї можуть бути протилежними),

ані того, наскільки далеко підприємство ладне зайти та скільки при цьому віддати за правду, чи є в нього трудові ресурси для боротьби, час для неї ж, а також відповідне бажання все це витрачати...

— Ви не кажіть, що з одного боку та що з іншого, ви нам скажіть, що нам робити!

Відповідаємо знову, повторюючи тисячу разів сказане: це — не до нас, це — до терапевта. Або — до наших друзів­колег із «Бухтижня», видання настільки ж сміливого, як і його слоган .

Ми ж ні за кого нічого вирішувати не наважуємося, бо даємо лише аргументи й факти.

— А у нашій Надригайлівці нам сказали...

Тож робіть так, як вам сказали у вашій Надригайлівці. Яка вам різниця, як воно було б, якби все було за законом? Істина в останній інстанції — тітка з податкової, яка вам сказала.

Ми у Сваляві дійдемо до кінця. До Страсбурга. У нас вистачить. Ми не боїмося нікого. Закон же на нашій стороні?

Із задоволенням відповідаємо: звісно, на вашій . Раз не боїтеся і є гроші, то свого доб’єтеся. Тільки не слухайте тоді надригайлівських і те, що ми їм кажемо...

І як же в такій ситуації всім давати загальні для всіх конкретні відповіді? Думайте з нами, але вирішуйте самі...

 

Міністерство аудиту [і грошей]?

Світом ходить проект змін до Закону про аудиторську діяльність, який фактично підпорядковує аудиторів Мінфіну та, по суті, перетворює аудит з інституту самостійного на практично піддержавний.

Але ж держнагляд за аудитом є додатковим держнаглядом за всіма підприємствами, які аудит проходять! (Навіщо тоді аудит взагалі — вистачить і податківців: їх теж можна запрошувати!)

Лобісти цієї небаченої у світі дикості не скупляться на попсові обіцянки («захищати» і «сприяти»), але пахне це все пересічною корупцією.

До речі, вже з того, як не дуже мізкуватий Мінфін, залишившись без Пархоменка, «справляється» із бухобліком і переходом на МСФЗ (див., наприклад, «Бухгалтер» № 5’12, с. 36–37), абсолютно ясно: ні на що путнє тамтешні «фахівці» просто не придатні , хіба що на славнозвісні « податкові різниці».

Ми обіцяємо уважно стежити за спробами перетворити цей проект на закон, будемо широко їх висвітлювати та докладно інформувати про:

підмінфінівські «приватні/госпрозрахункові» (!!!) організації, що покликані аудит курирувати від імені держави, і їхню подальшу долю (адже носом риють для себе, а от кому дістанеться?!);

біографії лобістів (включаючи головну), тих, хто за ними стоїть, а також « незалежних аудиторів», яких вони встигли прикупити;

якщо ж, не дай Боже, ця кепська справа дійде до голосування у ВР — про фракції, які за такий держ­аудит віддадуть [напередодні виборів !!!] свої голоси

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з ліцензійним договором та договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa ic-prostir

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі