Теми статей
Обрати теми

Коментар до Закону № 5413-VI

Редакція БР
Коментар

Коментар від С. П.

Отже, у Верховній Раді вирішили чергового разу перекроїти правила, присвячені оподаткуванню легкових автомобілів.

1. Якщо до змін дохід від продажу легкового авто, мотоцикла і мопеда (далі — транспортний засіб) визначався за договірною ціною, але не нижче за оціночну вартість, то з 01.01.2013 р. нижня меж визначатиметься на вибір платника або як оціночна вартість, або як середньоринкова (щоквартальна) вартість (див. п. 173.1 ПКУ). Цікаво буде простежити, чи впорається з таким завданням Мінекономіки, якому доручено визначати середньоринкову вартість для кожної марки, моделі, з урахуванням року випуску або пробігу.

Приємний виняток при продажу одного транспортного засобу протягом календарного року став ще приємнішим: якщо раніше такий продаж оподатковувався за пільговою ставкою 1%, то тепер (з 01.01.2013 р.) податок не справлятиметься взагалі (п. 173.2 ПКУ).

2. Зміни торкнулися й автомобільного пенсійного збору.

По-перше, з 04.12.2012 р. він справлятиметься лише під час першої держреєстрації легкового автомобіля. Іншими словами, при перепродажу та наступній перереєстрації до ПФУ платити не треба. Це справедливо (див. п. 7 ст. 1 Закону «Про збір на обов’язкове державне пенсійне страхування»).

А по-друге, ставка пенсійного збору залежатиме від вартості автомобіля і становитиме від 3 до 5% (див. п. 8 ст. 4 Закону).

3. Зменшено розмір держмита під час посвідчення договорів відчуження транспортних засобів: з 04.12.2012 р. він прив’язується до неоподатковуваного мінімуму, а не до вартості транспортного засобу.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі