Теми статей
Обрати теми

Із 15 квітня громадяни почнуть отримувати квитанції на сплату податку на нерухомість

Редакція БР
Стаття

І буде нам щастя!

Із 15 квітня громадяни почнуть отримувати квитанції на сплату податку на нерухомість

Власники нерухомого майна, яке підлягає оподаткуванню, з наступного понеділка* почнуть отримувати повідомлення про суму нарахованого податку та платіжні реквізити.

Сплатити нарахований податок потрібно буде протягом двох місяців з моменту отримання такого повідомлення. Для цього громадяни мають змогу скористатися послугами банківських установ або поштових відділень, мешканці сільської місцевості можуть сплачувати податок через каси сільських рад.

Фахівці Міндоходів нагадують власникам кількох об’єктів нерухомості, що вони можуть звернутися до податкової інспекції для визначення житла, за яке буде сплачуватися податок. В іншому випадку пільга застосовуватиметься до того об’єкта, в якому зареєстрований платник податку.

Крім того, якщо платник не згоден із нарахованими у повідомленні сумами, він повинен також звернутися до податкової для звірки даних, але не пізніше ніж за два місяці після отримання повідомлення.

Нагадаємо, що відповідно до Податкового кодексу квартири та житлові будинки, площа яких не перевищує 120 кв. м та 250 кв. м відповідно, не оподатковуються. Податок сплачується лише за ті метри, які перевищують зазначені квадрати. Однак така пільга застосовується тільки до одного з об’єктів житлової нерухомості.

У разі необхідності малобезпечені громадяни можуть сплачувати податок частинами. Для нарахування розстрочки їм потрібно звернутися до податкових органів.

Податок на нерухомість сплачується авансовим внеском на весь рік. Однак, зазначають фахівці Міністерства, платники, які протягом року продали своє майно, мають право на повернення зайвих сплачених коштів. Їм потрібно подати відповідну заяву, в якій вказати спосіб перерахування коштів: поточний банківський рахунок, на погашення грошового зобов’язання за іншими платежами або повернення готівкою за чеком. Протягом п’яти робочих днів Міндоходів готує відповідний висновок про повернення коштів та направляє його до Держказначейства, яке і здійснює перерахування коштів.

***

Нагадуємо, що Указом Президента України від 24.12.2012 р. №726/2012 утворено Міністерство доходів і зборів України шляхом реорганізації Державної податкової служби України та Державної митної служби України, поклавши на Міністерство, що утворюється, функції з адміністрування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування.

www.sts.gov.ua

Від редакції

Про особливості сплати податку на нерухомість — див. «Бухгалтер» № 11’2012, с. 47–49.

Щодо сплати цього податку — див. також лист ДПСУ від 01.03.2013 р. № 1246/А/17--3214 у «Бухгалтері» № 13’2013 на с. 20–21.

 

* Тобто з 15.04.20 13 р.— Ред.

App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa

Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.

Дякуємо, що читаєте нас Увійдіть і читайте далі