Теми
Вибрати теми статей
Сортувати за темами

Які документи потрібні для взяття на облік у ПФУ

Редакція БР
Бухгалтер Червень, 2013/№ 19
В обраному У обране
Друк
Лист від 14.03.2013 р. № 3243/

— Візьми ж, о ПФУ, мене на облік!

Які документи потрібні для взяття на облік у ПФУ

Лист Пенсійного фонду України
від 14.03.2013 р. № 3243/Я-4

Пенсійний фонд України розглянув <...> звернення <...> щодо взяття на облік в органах Пенсійного фонду України і в межах компетенції повідомляє.

Взяття на облік в органах Пенсійного фонду України осіб, на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», здійснюється відповідно до статті 5 Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та глави 4 Порядку взяття на облік та зняття з обліку в органах Пенсійного фонду України платників єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого постановою правління Пенсійного фонду України від 27.09.2010 р. № 21-6 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27.10.2010 р. за № 995/18290 (із змінами) (далі — Порядок).

Відповідно до пункту 4.2 глави 4 Порядку платники єдиного внеску (фізичні особи), на яких не поширюється дія Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців», беруться на облік в органах Пенсійного фонду за місцем проживання не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від них заяви.

Заява зазначеними платниками подається в 10-денний термін із дня початку провадження відповідної діяльності або укладення трудового договору з найманим працівником чи укладення договору цивільно-правового характеру з фізичною особою.

Згідно з пунктом 4.4 глави 4 Порядку для взяття на облік в органах Пенсійного фонду фізичні особи, які займаються адвокатською діяльністю, разом із заявою подають копії таких документів:

— довідки про присвоєння ідентифікаційного номера з Державного реєстру фізичних осіб — платників податків та інших обов’язкових платежів (крім осіб, які з релігійних переконань відмовилися від ідентифікаційного номера, про що мають відповідну відмітку у паспорті);

свідоцтва про право на зайняття адвокатською діяльністю, виданою кваліфікаційно-дисциплінарною комісією адвокатури;

— документа, що посвідчує особу (паспорт).

Надання інших документів чинними нормативно-правовими актами не передбачено.

Директор департаменту надходження доходів
 
В. Литвиненко

Оформи передплату та читай все Передплатити журнал
stop

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити
App
Завантажуйте наш мобільний додаток Factor

© Factor.Media, 1995 -
Всі права захищені

Використання матеріалів без узгодження з редакцією заборонено

Ознайомитись з договором-офертою

Приєднуйтесь
Адреса
м. Харків, 61002, вул. Сумська, 106а
Ми приймаємо
ic-privat ic-visa ic-visa
Powered by
Factor Web Solutions
Ми використовуємо cookie-файли, щоб зробити сайт максимально зручним для вас та аналізувати використання наших продуктів та послуг, щоб збільшити якість рекламних та маркетингових активностей. Дізнатися більше про те, як ми використовуємо ці файли можна тут.
Увійдіть, щоб читати більше! Авторизовані користувачі одержують безкоштовно 5 статей на місяць