Інвентаризація: відповідаємо на організаційні запитання

В обраному У обране
Друк
Свіриденко Алла, податковий експерт
Бухгалтер 911 Листопад, 2019/№ 45
Відому приказку «Курчат восени лічать» кожному бухгалтерові хочеться доповнити: «І не лише курчат». Адже добігає кінця 2019 рік, а отже, настав час «перерахувати» активи і зобов’язання підприємства перед складанням річної фінзвітності, тобто провести їх інвентаризацію. Як підготуватися до річної інвентаризації? Давайте розпочнемо з організаційних моментів.

Чи обов’язково проводити річну інвентаризацію активів і зобов’язань підприємства?

Так, проведення річної інвентаризації — процедура обов’язкова для всіх підприємств. Її проведення перед складанням річної фінансової звітності вимагають ч. 1 ст. 10 Закону про бухоблік і пп. 5 і 7 розд. І Положення № 879*.

* Положення про інвентаризацію активів та зобов’язань, затверджене наказом Мінфіну від 02.09.2014 р. № 879.

Якими нормативними документами керуватися при проведенні річної інвентаризації та оформленні її результатів?

Найголовніший документ, яким належить керуватися підприємствам, незалежно від організаційно-правової форми і форми власності — Положення № 879.

Крім того, спеціальні інвентаризаційні документи використовують, зокрема, при інвентаризації:

Щоб подивитися повну версію, підпишіться на журнал Ви вже підписалися? Увійти

Схоже, що ви використовуєте блокувальник реклами :(

Щоб користуватися всіма функціями сайту, додайте нас у винятку!

Як відключити